مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان:

ایجاد زیرساخت برای کارخانه لاستیک سازی در شهرک شماره 3 خرم آباد

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان از ایجاد زیرساخت های لازم کارخانه لاستیک سازی در شهرک شماره 3 خرم آباد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۱۹۸۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان بختیار رازانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت اظهار داشت: این جلسه با حضور استاندار و مدیر عامل کارخانه لاستیک سازی و مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط برگزار شد.

وی افزود: این جلسه در راستای ایجاد زیرساخت های لازم کارخانه لاستیک سازی در شهرک شماره 3 خرم آباد و در خصوص نحوه رساندن آب و برق به درب ورودی محل احداث طرح تصمیم گیری شد.

رازانی گفت: در این جلسه مقرر شد شرکت های برق منطقه ای باختر و آب منطقه ای لرستان تا تیرماه سال آینده نسبت به تامین برق و آب مورد نیاز کارخانه لاستیک سازی تا درب ورودی واحد اقدام لازم به عمل آید.

رییس هیات مدبره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان ضمن بیان اینکه پروژه لاستیک سازی با پیشرفت خوبی در حال اجراء می باشد، افزود: فاز اول این پروژه و عملیات خاکبرداری آن مطابق با برنامه زمانبندی اولیه در جریان می باشد.

وی در ادامه گفت: این طرح با سرمایه گذاری مشترک لاستیک سازی نیکرو و شرکت ایدرو در شهرک صنعتی شماره 3 خرم آباد به مساحت 60 هکتار در حال اجرا می باشد. حجم پیش بینی شده سرمایه گذاری حدود 1100 میلیارد تومان و اشتغال 1500 نفر یصورت مستقیم و 6000 نفر به صورت غیر مستقیم می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار