خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س)

برگزاری طرح ویژه «دختران آفتاب» در شهرستان برخوار

ویژه برنامه «دختران آفتاب» با حضور اساتید برجسته در شهر دولت آباد و در دومین مرحله در حبیب آباد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۹۲۰۲۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) شهرستان برخوار از برگزاری طرح ویژه «دختران آفتاب» در شهرستان خبر داد.

خانم اسدی گفت: این ویژه برنامه مخصوص دختران رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال و ۱۶ تا ۱۸ سال برای دختران شهر دولت آباد برگزار می شود و مرحله دوم آن در شهر حبیب آباد برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با موصوع مدیریت احساسات و روابط دخترانه با حضور استاد حجت الاسلام و المسلمین بصیرت پور و استاد جعفریان برگزار خواهد شد که برای والدین نیز در کنار دختران کلاس هایی با موضوع تربیت اسلامی دختران برگزار می شود.

اسدی با اشاره به این که اجرای این طرح به صورت رایگان است، عنوان کرد: اولین جلسه این برنامه ششم مرداد ساعت ده صبح در تالار شهرداری دولت آباد برگزار می شود و جلسات بعدی نیز در روزهای جمعه در همین مکان برگزار خواهد شد.

این مسئول در ادامه اظهار کرد: در هفته آخر برگزاری این طرح، دختران به همراه پدران خود یک سفر به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد.

وی در پایان برگزارکنندگان این مراسم را حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) اعلام کرد و گفت: مهلت ثبت نام در این طرح تا روز چهارشنبه هفته جاری از طریق تماس با شماره ۰۹۱۶۲۶۶۸۵۷۶ است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار