نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان

تحول بسیار بزرگی سرمایه‌گذاری 700 میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: سرمایه‌گذاری 700 میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان لرستان یک تحول بسیار بزرگی است که در استان اتفاق می افتد.
کد خبر: ۸۸۹۲۰۶۲
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، آیت‌الله سید احمد میر‌عمادی در نشست خبری که با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استاندار لرستان و اصحاب رسانه در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در کل کشور اقدامات شایسته‌ای توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام گرفته است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی که در استان لرستان وجود دارد و با توجه به ظرفیت‌های بسیار مناسب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، مسئولان ستاد فرمان امام (ره) با سخاوتمندی تمام وارد استان لرستان شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: سرمایه‌گذاری 700 میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان لرستان یک تحول بسیار بزرگی است که در استان اتفاق می افتد.

وی بیان کرد: آنچه را که ستاد تاکنون وعده کرده انجام داده و ما نیز انتظار داریم این وعده‌ها نیز عملیاتی شود و مردم عنایت مقام مظعم رهبری را با تمام وجود لمس کنند.

آیت‌الله میرعمادی گفت: رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) طرح بسیار جامعی را در آن منطقه در حال اجرا دارند به نحوی که هم مسئله جاده، بهداشت، مدارس، مسجد و خانه علم حل و هم اینکه مشکل اشتغال مردم آن منطقه برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: مناطق محروم زیادی در استان داریم و طبیعتاً امکانات محدود است از این رو ما این اقدام ستاد را گام اول توسعه استان دانسته و امیدواریم دروازه روشنی به‌روی مردم باز شود تا با همت این ستاد ما در جهت محرومیت‌زدایی استان قدم برداریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان اظهار داشت: به‌طور یقین خدمات ستاد ارزشمند و بی‌منت و برای رضای خداست و همه این کارها به برکت در ولایت و وحدت است بنابراین اگر همه ما زیر چتر ولایت قرار بگیریم و با وحدت و همدلی کنار هم باشیم، به طور یقین مشکلات کم و پیشرفت نصیب استان می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار