سید محمود حسینی بسیجی و فرزند جانباز 25 درصد از شهرستان تربت حیدریه همزمان با آغاز دهه کرامت مسافت 2300 کیلومتری جاده ولایت (شلمجه تا مشهدالرضا(ع)) را با شوق ولایت و امامت بصورت دوی استقامت طی می‌کند.
کد خبر: ۸۸۹۲۰۶۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
این دونده تربتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: در راستای زیارت بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و به هدف ترویج فرهنگ مقدس ایثار و شهادت و ورود حضرت علی بن موسی الرضا (ع)که در ۱۲۴۰ سال پیش از مرز شهدای شلمچه وارد ایران اسلامی شدند و به نیابت از شهدای والامقام، مسیر ۲۳۰۰ کیلو متری شلمچه تا مشهد الرضا (ع)در طی ۱۶ روز بصورت دوی استقامت طی خواهم کرد.
 
سید محمود حسینی تصریح کرد: روزانه ۱۴۰ تا ۱۶۰ کیلومتر را بصورت دوی استقامت طی کرده تا در روز ولادت با سعادت حضرت رضا(ع) وارد مشهد شوم.
 
وی که اکنون به شهر یزد رسیده، بیان داشت: امروزه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا صیانت و پاسداری از ارزش‌های و باورهای انقلابی و اسلامی است و مدیریت جهادی که امروز مقام معظم رهبری از آن یاد می کند به برکت خون شهدا قوام یافته است.
 
سید محمود حسینی متولد ۳۰ آیان ۷۴ و فرزند جانباز ۲۵ درصد سید علی اکبر حسینی است که ۸ سال در رشته دوی استقامت فعالیت می کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها