در آستانه میزبانی 148 شهید دودانگه از دو کبوتر و همرزم خونین بال در دفاع مقدس که پیکر قدسی شان پس از سی و اندی سال به میهن بازگشت یادواره شهدای دودانگه پنجشنبه 5 مردادماه در انگفام فریم برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۹۲۰۶۵
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی در گفتگو با بسیج از برگزاری بیست و دومین یادواره 148 کبوتر خونین بال عاشق کربلا در دوران دفاع مقدس از بخش دودانگه ساری خبر داد.
رئیس ستاد یادواره شهدای دودانگه با بیان اینکه یادواره شهدای دودانگه به میزبانی روستای انگفام فریم از ساعت 9 صبح پنجشنبه پنجم مردادماه برگزار می شود گفت: در این یادواره سردار وحیدی فرمانده اسبق سپاه قدس همچنین وزیر اسبق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رئیس کمیته دفاعی_ امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام به سخنرانی خواهند پرداخت و برادر بسیجی و مرثیه خوان سید ایمان حسینی در رثای شهدا  و ائمه هدی(ع) به مرثیه خوانی می پردازد.
وی اضافه کرد: بر مبنای برنامه ریزی های اجام شده  در موضوعات فرهنگی، ورزشی، اجتماعی  و ... یادواره های دودانگه امسال هم اجرای مسابقات متعددی چون، دلنوشته مردم و دانش آموزان، مقاله نویسی یاد شهدا، سرود، عکس با گوشی و دوربین از برنامه های یادواره، تواشیح خوانی، برنامه های قرآنی در سطح منطقه، شهرستان  برگزار شد و حتی شرکت کنندگان استانی هم با خلق آثار و ارسال آن به دبیر خانه ستاد یادواره در افزایش محتوای فرهنگی یادواره بیست و دوم، نقش آفرین شدند.
سرهنگ رضایی عنوان کرد: اجرای مسابقات، کشتی لوچو، دو میدانی، فوتبال، فوتسال و  والیبال جام شهدای دودانگه طی سال گذشته تا کنون در شهر ساری،  آئین پیاده روی اسلامی و خانوادگی در منطقه  با یاد شهدای بخش و شهدای مدافعان اسلام(حرم اهل بیت علیه السلام، حریم میهن و دفاع مقدس) و اهدای جوایز نفیس و ارزشمند مادی و معنوی به منتخبین و برترینهای مسابقات فرهنگی و ورزشی، از عناوین مهم برنامه ستاد یادواره شهدای دودانگه به شمار می آید.
مسئول ستاد یادواره تلاش های  همکاران  ستاد در ایام مختلف را در برگزاری جلسات متعدد برای برگزاری باشکوه برنامه های یادواره موثر و بسیار ارزشمند و مهم دانست و از زحمات مسئولان دستگاههای بخش، شهرستان و استان  به ویژه همکاری سپاه کربلای مازندران در برگزاری یادواره شهدا که قطع مسلم از جمله رسالت وام داران شهداست، قدر دانی کرد. 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها