خبرهای داغ:
کانون شهید اندرزگو بسیج رسانه استان قم با هدف تربيت نيروي موثر بسيجي و فعال رسانه اي و تشكيل و سازماندهي تيم هاي توليد رسانه اي بسيجيان در استان قم افتتاح شد
کد خبر: ۸۸۹۲۰۹۵
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، این مراسم افتتاح کانون شهید اندرزگو بسیج رسانه استان قم که با حضور فرماندهان و مديران بسيج استان و جمعی از اعضاء كانون و بسیجیان فعال در حوزه رسانه برگزار شد. 

مسئول بسیج رسانه استان قم هدف اصلی ایجاد كانون شهید اندرزگو را ایجاد تیم هاي توليد رسانه ای با تأكيد بر فضاي مجازي و خبرگزاري ها در میان بسیجیان پایگاه ها دانست و گفت: این افراد باید بتوانند به عنوان نیروی انسانی در حوزه جنگ نرم فعالانه حاضر شوند.

عبدالمجید تناور افزود: در کانون شهید اندرزگو دوره های آموزشی در رشته های مختلف رسانه ای طراحی و برنامه ریزی شده است تا بسیجیان بتوانند چگونگی تولید محتوای رسانه ای را در فضای مجازی فرا بگیرند.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر چهار دوره آموزشی در حال برگزاری است و اميدوار هستيم تا پايان سال بتوانيم به بيش از 50 دوره آموزشي برگزار نماييم و به عددي نزديك به هزار نفر بسيجي آموزش ديده در اين زمينه برسيم.

در ادامه این مراسم دكتر محمد حسين فرج نژاد پژوهشگر و نویسنده حوزه رسانه به بیان نقاط ضعف و قوت غرب و ویژگی های تمدنی آن پرداخت. 

لازم به ذكر است كه كانون شهيد اندرزگو دومين كانون بسيج رسانه استان قم مي باشد كه در سال جاري افتتاح شده و آغاز به كار كرده است. استان قم با وجو د اينكه تك شهر محسوب ميشود ولي بسيج رسانه قم تا كنون توانسته است 3 كانون تخصصي بسيج رسانه در این شهر راه اندازي نمايد.
ارسال نظرات