محمدرضا نیکنام گفت: وزرای اقتصادی دولت دوازدهم در راستای فرمایشات رهبری معظم انقلاب برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی حرکت کنند. از اینرو باید تلاش خود را در جهت رفع مشکلات اقتصادی جامعه بکار بگیرند.
کد خبر: ۸۸۹۲۱۲۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴

محمدرضا نیکنام مسوول بسیج کارگری استان یزد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: تامین مالی واحدهای تولیدی چه از دیدگاه سرمایه در گردش و چه از دیدگاه توسعه فعالیت ها و سرمایه گذاری های جدید از مهمترین مباحث مدیریت اقتصادی توسط وزرای اقتصادی دولت دوازدهم است.

وی با بیان اینکه باید تامین اعتبار برای فعالیت های مختلف اقتصادی ایجاد شود افزود: تامین اعتبار و وام به طور مستقیم و غیر مستقیم بر اشتغال واحدهای تولیدی و فرصت های جدید تاثیر می گذارد. سرمایه در گردش می‌تواند در کوتاه مدت باعث افزایش اشتغال شود و تغییرات تکنولوژیکی را هم به همراه دارد.

نیکنام در ادامه گفت: مشکلات اقتصادی واحدهای اقتصادی باید توسط وزرای اقتصادی دولت دوازدهم مورد بررسی قرار بگیرد؛ کارخانه ها  با مشکلات عدیده ای مواجه هستند این مشکلات در دو نوع تقسیم بندی می‌شود از یک سو  مشکلات واقعی وجود دارد و از سویی دیگر هم مشکلات در شکل ظاهری بزرگ جلوه داده می‌شود  اعم از مشکلات سیاسی که در برخی کارخانه ها توسعه یافته است تا از این طریق بتوانند کارگران را به اتعراضات کارگری وادار کنند تا از یک سری وظایف  کارگری خود باز بمانند.

مسوول بسیج کارگری استان یزد خاطر نشان کرد: وزرای اقتصادی دولت دوازدهم باید در مسیری حرکت کنند و فعالیت‌هایی را انجام دهند که در راستای فرمایشات رهبری معظم انقلاب برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی  باشد لذا دولت دوازدهم همه تلاش خود را در جهت رفع مشکلات اقتصادی جامعه بکار گیرد تا بتوانیم در جهت توسعه و رشد اقتصادی حرکت داشته باشیم.

ارسال نظرات