شهردار تبریز در دیدار با دست‌اندرکاران بنیاد کودک عنوان کرد؛

تبدیل تهدیدهای اجتماعی به فرصت‌ تعالی/ تبریز شهر بدون گدا

شهردار تبریز در دیدار با مدیران و دست‌اندرکاران بنیاد کودک نمایندگی تبریز، پیوند مسنجم شهرداری تبریز و موسسات و گروه‌های مردم‌نهاد را از امتیازات ویژه شهر تبریز خواند.
کد خبر: ۸۸۹۲۲۰۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با اشاره به این‌که قابلیت‌های اجتماعی شهر تبریز، همواره نقش الگوساز در کشور داشته است، گفت: خرسندیم که این ظرفیت مهم با فعالیت‌های مجموعه‌های ارزشمندی مثل «بنیاد کودک» وارد حوزه‌های آموزشی و فرهنگی شده است.

وی با تاکید بر این که دانش و فرهنگ، مهم‌‌ترین نیاز شکوفایی کشور است، اضافه کرد: هر یک از برنامه‌های نیکوکاری، قطعاً در حیات عالی شهر و کشورمان تاثیر گذارند؛ اما تبدیل تهدیدهای اجتماعی به فرصت‌های تعالی پیشرفت، یک راهبرد ماندگار در برنامه‌های خیریّه است.

شهردار تبریز با اشاره به رویکردهای حمایتی شهرداری تبری از گروه‌های مردم‌نهاد و خیریه، اظهار داشت: این حمایت‌ها، در سال‌های اخیر، به صورت منسجم و نظام‌مند در ردیف برنامه‌وبودجه شهرداری تبریز لحاظ شده و خوشبختانه مورد حمایت شورا نیز قرار گرفته است.

 نجفی خاطرنشان کرد: در سایه مشارکت جامعه خیّرین و مسئولیت پذیری گروه‌های شهروندی، شاهدیم که تبریز، به شهر بدون معتاد متهاجر تبدیل شده است؛ این موفقیت ارزشمند در کنار عنوان شایسته «شهر بدون گدا» نشان‌دهنده ظرفیت‌های مهم اجتماعی در شهر تبریز است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار