مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این مانور حفظ آمادگی در شرایط اضطراری و نیل به اهداف پیک سایی می باشد.
کد خبر: ۸۸۹۲۲۰۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت برق تبریز، عادل کاظمی با اشاره به اینکه این مانور برای سومین سال پیاپی در این شرکت اجرا می شود، افزود: بر اساس دستور العمل ها و ضوابط وزارت نیرو دستگاه های خدمت رسان در شهر تبریز شناساسی و تعدادی از مراکز طبقه بندی شده که می باید دارای مولد اضطراری باشند، مشخص شد.

وی ادامه داد: پس از شناسایی سازمان های مورد نظر، در نهایت برق 28 مورد از ادارات و سازمان ها توسط همکاران این شرکت در امورهای تابعه تبریز قطع و آمادگی دیزل ژنراتورها مورد ارزیابی قرار گرفت.

کاظمی بیان کرد: عملکرد سازمان ها براساس سرعت به مدار آمدن مولدهای اضطراری و بر اساس چک لیست های استاندارد ارزیابی شده و اداراتی که بهترین عملکرد را داشته باشند، در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان تجلیل خواهند شد.

وی تاکید کرد: مراکز حساس می باید آمادگی داشته باشند تا در صورت بروز حوادث احتمالی، اختلالی در خدمت رسانی آن ها ایجاد نشود.

در ادامه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به حساسیت تاسیسات برق، گفت: انجام چنین مانورهایی ادارات آماده می سازد تا اگر حادثه ای رخ بدهد بدون کوچکترین وقفه ای بتوانند به فعالیت خود ادامه بدهند.

احمد جهانسری افزود: با توجه به نقش حیاتی برق به عنوان یکی از زیرساخت های کشور که همه سیستم ها وابسته به برق هستند، اگر در توزیع برق اختلالی بوجود آید ادامه فعالیت سیستم ها دچار وقفه خواهد شد که نقش مجهز بودن سازمان ها به مولد های اضطراری در این زمینه ضروری می باشد.

وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز در سال های گذشته نشان داده است که عملکرد خوبی دارد و در شرایط اضطراری می تواند عملکرد مطلوبی داشته باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها