عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی را خط مقدم افشاگری، روشنگری و مقاومت در منطقه دانست و گفت: مقابله نظام در برابر چپاول نظام سلطه از کشورهای منطقه دلیل تحریم‌های پیاپی علیه ایران است.
کد خبر: ۸۸۹۲۲۰۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت،سید علی آقازاده هدف نهایی آمریکایی‌ها از اعمال سیاست‌های مغرضانه علیه ایران را براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: آمریکایی‌ها جمهوری اسلامی ایران را کانون مقابله با زیاده‌خواهی‌های استعمارگرانه غرب در منطقه می‌داند.

وی بابیان اینکه آمریکا در تلاش است تا شیر کشورهای منطقه را از منافع و منابع آن بدوشد، افزود: جمهوری اسلامی ایران مانع از دوشیدن ملت‌های منطقه از سوی آمریکا و هم‌پیمانانش شده است.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه آمریکا بیکار نمی‌ماند و به بهانه‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران را تحت‌فشار قرار می‌دهد، گفت: برجام را آمریکایی‌ها تلویحاً قبول می‌کنند و قبول دارند که ایران تعهدات خود را انجام داده است اما موضوع موردبحث این است که مسائل هسته‌ای و مندرجات در برجام هدف آمریکایی‌ها نیست بلکه بهانه‌هایی دارند که تحریم پیاپی علیه جمهوری اسلامی یکی از آن بهانه‌ها است.

نماینده ادوار مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در خط مقدم افشاگری، روشنگری، بیداری اسلامی و مقاومت در مقابل نظام سلطه قرار دارد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در مقابل آمریکایی‌ها از اینکه هرچقدر که بخواهند از منابع کشورهای منطقه علی‌الخصوص مسلمان بخورند، بچاپند و ببرند مقاومت می‌کند و همین موضوع است که باعث شده تا مورد سیاست‌های خصمانه و مغرضانه بیشتر آمریکایی‌ها قرار بگیریم.

آقازاده با اشاره به تضاد منافع ایران، کره شمالی و روسیه با آمریکا گفت: آمریکا به‌محض اینکه مشاهده کند کشورهایی در گوشه‌ای در مقابل سیاست‌هایشان ایستادگی می‌کنند مورد تحریم خود قرار می‌دهد اما جمهوری اسلامی را همیشه به نحوی خاص نگاه کرده و تحریم‌های علیه ایران بیش‌ازپیش بوده است.


ارسال نظرات