رئیس مجمع عالی سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: ۸ ویژه برنامه روز خبرنگار در استان گیلان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۲۲۰۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سیدمرتضی رضویان ظهر امروز در ستاد بزرگداشت روز خبرنگار استان گیلان با بیان اینکه بیش از 26 برنامه راهبردی سازمان بسیج رسانه این استان اظهار داشت: اردوی یک‌روزه تیراندازی خواهران خبرنگار گیلان به‌مناسبت روز خبرنگار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به  دیدار با خانواده‌های معظم شاهد رسانه گیلان، افزود: برگزاری مسابقه دارت خبرنگاران ورزشی، تحلیل از 50 خبرنگار فعال و برگزاری اردوی یک‌روزه تفریحی از برنامه‌های روز خبرنگار استان گیلان است.

رئیس مجمع عالی سازمان بسیج رسانه استان گیلان اعلام داشت: تجلیل از مدیران پنج رسانه برتر مدیریت بحران این استان و بازدید از دفاتر رسانه‌ای از دیگر برنامه‌های روز خبرنگار در استان گیلان است.

رضویان از عطرافشانی مزار شهدای رسانه استان گیلان در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار خبر داد و تصریح کرد: دانشکده مجازی خبر استان گیلان نیز به‌مناسبت روز خبرنگار افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های سواد رسانه‌ای در سطح استان گیلان و به‌مناسبت روز خبرنگار خاطرنشان کرد: این دوره‌ها در مساجد، محلات، دستگاه‌های اداری و موسسات برگزار می‌شود.

رئیس مجمع عالی بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به راه‌اندازی مدیریت فضای مجازی سازمان بسیج رسانه گیلان، گفت: این مدیریت برنامه‌های خوبی را برای اجرا در سال 96 تهیه و تدوین کرده است.

رضویان با بیان اینکه جشنواره ملی مطبوعات به میزبانی گیلان و در دی ماه امسال برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره در یکی از شهرهای رشت، لاهیجان و یا بندرانزلی برگزار می‌شود.

وی خواستار مشارکت نهادها و ادارات استان گیلان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشنواره ملی مطبوعات با موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی شد و افزود: برگزاری این جشنواره یک برنامه فاخر فرهنگی برای استان گیلان است.

ارسال نظرات