مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: امسال 12 هزار نفر از دانش آموزان استان در قالب اردوهای راهیان نور برای بازدید از یادمان های دفاع مقدس به جبهه های جنوب و شمال غرب کشور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۹۲۲۰۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،   رشید قربانی گفت: از این تعداد 9 هزار نفر به مناطق عملیاتی شمال غرب واقع در شهرهای مریوان و بانه و سه هزار نفر نیز به جبهه های جنوب اعزام می شوند.
 
وی افزود: در این اردوها دانش آموزان علاوه بر بازدید از یادمان های دفاع مقدس در برنامه های فصل رویش در مریوان و مجاهدت های خاموش در سنندج نیز شرکت خواهند کرد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه مرحله اول اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان از هفتم مرداد جاری آغاز می شود، گفت: تقویت مبانی اعتقادی و اخلاقی، ارتقای سطح بینش سیاسی و اجتماعی و الگوگیری دانش آموزان از شهدا و ایثارگران از مهمترین اهداف این اردوها است.
 
وی با بیان این مطلب افزود: برای برگزاری هرچه بهتر این اردوها، در استان علاوه بر توجه به بعد کمی، ابعاد کیفی آن نیز مورد توجه بوده است ، انتخاب کردستان به عنوان استان برتر در برگزاری اردوهای راهیان نور در چند سال اخیر و به ویژه در سال 95 نشانگر این مهم است.
سال گذشته 18 هزار نفر از از دانش آموزان استان کردستان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.
 
انتهای پیام/7727

ارسال نظرات