سردار فتوحی در دیدار با بسیجیان ناحیه مرکزی یزد:

ماموریت دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی به جوانان نشان از لیاقت،شایستگی و رشد یافتگی آنان دارد

ماموریت دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی به جوانان و نخبه گان جامعه توسط مقام معظم رهبری(مده الظله)نشان از لیاقت،شایستگی و رشد یافتگی آنان دارد.
کد خبر: ۸۸۹۲۲۵۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در دیدار بافرمانده،اعضای شوراو گردان حوزه و پایگاهای تابعه ناحیه مرکزی یزد در تشریح فرمان "آتش به اختیار " مقام معظم رهبری به افسران جنگ نرم اذعان داشت: ماموریت دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی به جوانان و نخبه گان فکری،فرهنگی و تشکل های خود جوش فرهنگی جامعه نشان از لیاقت،شایستگی و رشد یافتگی آنان دارد.

فرمانده، اعضای شورا و گردان حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد و پایگاهای تابعه در جلسه دیدار با فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد که در تاریخ اول مرداد ماه سال جاری در نمازخانه ناحیه برگزار شده بود، شرکت نمودند.

سردار "فتوحی" در این نشست به منظور تذکر به خود ویادآوری برای حضار با تاکید بر عدم تحقیر،ظلم ، منزوی و خانه نشین کردن افراد توسط خودشان افزود: خداوند برای انسانها که به عنوان جانشین خداوند در زمین دارای جایگاه بزرگی است، معلم خصوصی و فرشتگان مقرب خود را فرستاده است و خود خداوند برای بعضی از بندگانش مربی است و به آنها درس می دهد و ما نباید خودمان را با بستن درب خانه و عدم حضور در اجتماع خانه نشین و منزوی کنیم.

وی درادامه با عنوان تماثیلی از ماموریت های تصریحی و استنتاجی در توضیح آنها اذعان داشت: در وظایف تصریحی فردکاملا تسلیم بوده و اعمال سلیقه ونظر،تغییر و تشخیص فرد در آن جایگاهی ندارد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به شکست مسلمانان در جنگ احد به دلیل عدم اطاعت و سرپیچی برخی از نیروها از فرمان پیامبر (ص) افزود:آمریکا در افغانستان،عراق،سوریه،نوار غزه و جنگ با حزب الله شکست خورد و فرار نمود .اسرائیل در حال نابودی است .دشمن در حال نظاره و رصد ما و اعمال و نوشته های ما در سایت ها و روزنامه ها علیه ولایت فقیه است.آمریکای شکست خورده در حال فرار دارد ما را می بیند.همه افراد در یک اداره،سازمان،ارگان و هر کسی که در ایران مسئول است اعم از رئیس مجلس،خبرگان،مقننه،قضائیه و رئیس جمهور اگر گوش به فرمان رهبر ندهیم پیروز نخواهیم شد و هیچ کدام از قولها و طرح هایمان عملی نخواهد شدو این یک اخطار است به آنها برای دست نگه داشتن از کارهایشان و رجوع به مقام معظم رهبری(مده الظله) و عمل نمودن طبق نظر ایشان تا پیروز باشید. و این یک اصل است.

سخنران نشست با اخطار به ممانعت از ورود افرادی که از شبکه های بیگانه با دریافت پول از طریق هوایی یا قطار با پوشش نامناسب به منظور ترویجبی بندباری و بی حجابی وفرهنگ ،پوشش ولباس های غربی وارد یزد می شوند اظهار داشت:یزد شهر انقلابی و ولایت مداری است و دوستی و محبت مردم مهمان نواز یزد تا جایی است که به ارزشهای ما احترام بگذارند.افرادی که بخواهند با فرهنگ غرب وارد این استان بشوند ،جایگاهی نخواهند داشت.

سردار فتوحی در ادامه مطالب خود به موضوع"آتش به اختیار"وبا اشاره به صدور فرمان آتش به اختیار در زمان امام خمینی (ره ) در زمان حیات و وصیت ایشان ، تجمع بانوان استان در مقابل ارگانهای مسئول به منظور اعلام اعتراض خود به بدحجابی و بی حجابی جامعه را مصداق اطاعت از فرمان آتش به اختیار در وصیت نامه امام خمینی(ره) و فرمان امام خامنه ای(مده الظله) عنوان نمود.

وی با تصریح دستور آتش به اختیار خداوند به پیامبر و ضرورت مقابله با مفاسد و انحرافات به سخنان امام خمینی(ره) مبنی براینکه"وصیت اینجانب به جوانان عزیز این است که خودشان شجاعانه در مقابل انحرافات قیام نماید تا استقلال و آزادی خود و کشور و ملت مصون بماند" اشاره نمود.

فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری(مده الظله) ،نائب امام زمان (عج) در سه عرصه فرهنگی،علمی و سیاسی و :با توجه به سخنان مقام معظم رهبری(مده الظله) مبنی براینکه "اگر مراکز فرهنگی،فکری و سیاسی دچار اختلال و تعطیلی هستند و قادر به تشخیص مسائل اصلی و فرعی از یکدیگر نیستند"اظهار داشت:در شهرهایی که مراکز علمی،فرهنگی،سیاسی دارای مسئول،ساختمان، تابلو،بودجه و تجهیزات با وجود قانون دچار اختلال و عدم تشخیص شده اند، باید آتش به اختیار کار کنیم.

وی در ادامه افزود:رهبر معظم انقلاب(مده الظله) به تک تک نیروهای انقلابی در این سازو کار جنگ فرهنگی می فرمایند:دفاع کن،تولید علم کن،نظریه پردازی کن ،محصول فرهنگی ایجاد کن،با خلاقیت دفاع کن و منتظر سازمانها و دستگاهای فرهنگی نباش.

سخنران نشست روند صعودی آسیب های فرهنگی و اجتماعی در کشور،بیشتر شدن میزان طلاق در جامعه از 50 درصد،کمرنگ شدن اقدام به قوانین و احکام الهی در جامعه،نادیده گرفتن ارزشهای انقلابی و اسلامی از سوی برخی افراد و گروهها و افزایش گرایش به فرهنگ بیگانه را علل صدور فرمان آتش به اختیار از سوی امام خامنه ای(مده الظله) عنوان نمود و در جواب علت به وجود آمدن این شرایطاظهار داشت:یکی از آسیب های نظام جمهوری اسلامی از پیروزی انقلاب اسلامی در22 بهمن سال1357 وجود تفکری در انقلاب است که برای سوق دادن رفتارها و ماهیت سیاسی،فرهنگی و اقتصادی ایران اسلامی به سمت وابستگی و تابعیت از نظام سلطه تلاش می کند و درصورتی که مردم آگاهانه رای بدهند این تفکر از بین خواهد رفت.

سردار فتوحی در ادامه در تشریح شیرینی موجود در آتش به اختیارخاطر نشان کرد:جوانان ما باید به خودشان ببالند. در کشور ما همه ادارات،سازمانها ،وزارت خانه ها وجود دارد و به دلیل عدم انجام کار توسط آنها مقام معظم رهبری(مده الظله) به آنها فرمان آتش به اختیار می دهد.ماموریت دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی به جوانان و نخبه گان فکری،فرهنگی و تشکل های خود جوش فرهنگی جامعه نشان از لیاقت،شایستگی و رشد یافتگی آنان دارد.

وی کنار گذاشتن ارزشها را با عنایت به تقدیم تعداد زیاد شهداو هزینه شدن سرمایه و پول بیت المال را تلخی موجود در این فرمان عنوان نمود و اذعان داشت:دستگاهای دولتی به جای باز نمودن آغوش خود برای کسانی که انقلاب و اسلام را قبول ندارند،باید آغوش خود را به سمت بچه های مسلمانو جوانان مومن و انقلابی بگشویند.

فتوحی با تاکید براینکه رهبر انقلاب با طرح موضوع" آتش به اختیار"خطاب خود را تشکلهای خودجوش جوانان می دادند و می فرمایند:امید من به شماست،تصریح کرد:جوانان عزیز بدانید شما اگر در میدان باشید،ایمان و توکل به خدا داشته باشید،آمریکا وبزرگتر از آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی در آخر ضمن توصیه به تلاش مضاعف برای اسوه بودن تعدادی از حلقه صالحین و پایگاهای مساجد در کل کشور اذعان داشت:اگر بسیج در مساجد نباشد،افرادی در مساجد حضور می یابند که با اجرای برنامه هایی علیه ولایت فقیه ضمینه غصه ما را فراهم می سازند.

ارسال نظرات