رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان:

تفکر بسیجی فرهنگ جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد

رئیس بسیج رسانه استان کرمان اظهار داشت :هر جا تفکر بسیجی بطور محدود هم بوده بُرد کرده و توانسته فرهنگ آن جامعه را تحت تاثیر قرار دهد.
کد خبر: ۸۸۹۲۲۶۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سید ابراهیم یزدی رئیس بسیج رسانه استان کرمان در جلسه هم اندیشی خبرنگاران ، ضمن تبریک ولادت کریمه اهل فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: رسانه ها باید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر تولید محتوا داشته باشند که متاسفانه جای آن بسیار خالی است.
وی با بیان اینکه هر موضوعی می تواند امر به معروف و نهی از منکر  باشد، گفت: متاسفانه در برگزاری انتخابات خانه مطبوعات هر کسی کاندیدا شد و مسئولین ارشاد در این راستا هیچگونه دخالتی نداشته و استعلاماتی در این زمینه انجام نشد و کسانی در راس قرار گرفتند که سبقه فساد دارند.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان به مصداقی در رابطه با امر به معروف اشاره کرد و اذعان داشت: پس از گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسامی بسیاری از خیابان ها ، کوچه ها و بیمارستان ها با نام انقلابی تغییر کرده است ولی هنوز به همان اسامی گذشته برده می شود که باعث تاسف است.
یزدی با تاکید بر اینکه بسیجی باید به تمامی موارد از کوچکترین مسائل در جامعه توجه داشته باشد و به آن بپردازد، افزود: کدام از یک رسانه ها و مطبوعات در این زمینه کار کرده است و کدام یک از مسئولین خواسته تا در این زمینه فرهنگ سازی شود، اگر می خواهیم همان اسامی سابق باشد چرا اسم جدید روی آن گذاشته اید.
وی در رابطه با احزاب اصولگرا و اصلاح طلب اذعان داشت: امروز موضوع جبهه انقلاب است و متاسفانه در کنار آن  جبهه لیبرال دموکرات نیز در حال شکل گیری است و هیچ تعهدی هم ندارد، آنچه برایش مهم است زراندوی و مال اندوزی است که ما نباید با آنان همگام و همراه شویم.
یزدی همچنین به موضوع استعفای امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اشاره کرد و ابراز داشت: نماینده ولی فقیه به عنوان شخصی که از طرف ولایت فقیه در زمان خود منصوب شده است وسال ها به این استان خدمت نموده حال کسانی به میدان آمده و درباره وی رجزخوانی می کنند بدون اینکه آگاهی داشته باشند.
وی افزود: جایگاه ولی ققیه مورد بی لطفی و بی مهری برخی قرار گرفته است .
یزدی گفت: فراخوان برگزاری جشنواره ابوذر نیز به کلیه رسانه ها ابلاغ شده است و امیدواریم که نشریان و رسانه ها در این جشنواره شرکت نمایند.
وی تاکید کرد : ما بسیجی هستیم و بسیجی یعنی فرهنگ ساز، میدان دار و در جهت منویات ولایت ایستادن، بسیجی یعنی خادم مردم ، نترس، بی ادعا و ما این را باید در آداب و سنن خود جای دهیم.
یزدی بیان داشت: هر جا تفکر بسیجی بطور محدود هم بوده بُرد کرده و توانسته فرهنگ آن جامعه را تحت تاثیر قرار دهد.
سپس تک تک خبرنگاران عضو شورای بسیج رسانه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و مشکلات خود را در عرصه مطبوعات و رسانه و همچنین خود بسیج ارائه نمودند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار