تیم‌های بدمینتون بانوان منطقه شمالشرق، در مسابقات سراسری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، مقتدرانه بر فراز قله افتخار این مسابقات ایستادند.
کد خبر: ۸۸۹۲۲۸۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ مسئول امور ورزش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق گفت: دو تیم "الف" و "ب" زیر 18سال منطقه شمالشرق در مسابقات بدمینتون بانوان شرکت که به میزبانی منطقه شمالغرب در زنجان برگزار شد، شرکت داشتند که هر دو تیم با اقتدار مدال‌های رنگی بدست آوردند.

محسن طاهری افزود: تیم "الف" بانوان زیر 18سال منطقه شمالشرق موفق به کسب عنوان قهرمانی و تیم "ب" همین رده به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

مسئول امور ورزش منطقه شمالشرق ادامه داد: همچنین تیم "الف" بانوان بالای 26 سال این منطقه نیز موفق به کسب عنوان سومی در مسابقات این رده گردید.

طاهری تصریح کرد: در مسابقات بدمینتون انفرادی زیر 18 سال نیز ورزشکاران منطقه شمالشرق هر سه سکوی قهرمانی را از آن خود کردند و خانم‌ها الناز کاظمی، زهرا حسن‌خانی و ریحانه عرب‌یارمحمدی به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.

به گفته وی منطقه شمالشرق با 22بازیکن در غالب چهار تیم به این مسابقات اعزام شده بود که سه تیم از آنها موفق به کسب مدال شدند.

اسامی تیم قهرمان "الف" زیر 18سال: الناز کاظمی، زهرا حسن‌خانی، ریحانه عرب‌یارمحمدی، فاطمه ابراهیمی و محیا فلاح

اسامی تیم نایب قهرمان "ب" زیر 18سال: شیما حسن‌خانی، مهدیه محمدی‌فر، فاطمه لطفی و یگانه فراتی

اسامی تیم "الف" بالای 26سال: افسانه رضامجنی، محبوبه باقری، رقیه عامریان، اعظم علی‌آبادی و فرحناز موسوی

ارسال نظرات
پر بیننده ها