جلسه هم اندیشی ارزیابان و مشاوران برنامه تدبیر آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۲۲۹۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هم اندیشی ارزیابان و مشاوران برنامه تدبیر آموزش و پرورش شاهرود به میزبانی آموزشگاه ابتدایی شهید آوینی برگزار شد.

در این جلسه حمیده محبی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ضمن خیرمقدم و تشکر از ارزیابان برنامه تدبیر به نقش کلیدی و اثر گذار برنامه تدبیر با هدف اصلاح و ارتقا عملکرد مدیریت آموزشگاه و به تبع افزایش کیفیت عملکرد مدرسه به عنوان تجلی گاه تحقق اهداف متعلی نظام آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در برنامه تدبیرتاکید به چهار کلمه کلیدی و موثر است که باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد.

وی با اشاره به چهار کلمه کلیدی افزود: ارتباط مدیر با عوامل و روابط انسانی، رضایتمندی، مشارکت و ارزیابی و کنترل(خودارزیابی، ارزیابی فرایندی، ارزیابی پایانی) چهار کلمه کلیدی در مدیریت و ارزیابی است.

محبی با اشاره به تفاوت ارزیابی و ارزشیابی بیان کرد: ارزیابی یک عدد کمی است و ارزشیابی بررسی نقاط قوت قوت و ضعف است و ارزشیابی از برنامه تدبیر جهت پیگیری نقاط قوت و ضعف هر مدرسه باید جدی تر و دقیق تر مورد توجه قرار گیرد.

ارزیابان نیز در این جلسه به تشریح نقاط  قوت و ضعف مدارس که مورد ارزیابی قرار گرفته بود پرداختند.

در این جلسه مقرر شد سه کارگاه توجیهی برنامه تدبیر با حضور مدیران و معاونان آموزشی با محور بررسی چالش های برنامه تدبیر در سال گذشته، تهیه و تدوین برنامه عملیاتی آموزشگاه و بررسی برنامه سالانه سال آتی تصویب شد.

برگزاری جلسه هم اندیشی ارزیابان و مشاوران برنامه تدبیر در شاهرود 
ارسال نظرات
پر بیننده ها