خبرهای داغ:

پیام فرماندار گرمسار به مناسبت ۵ مرداد برگزاری اولین نمازجمعه

طاهری در پیامی پنجم مرداد سالروز برپایی اولین نمازجمعه را گرامی داشت.
کد خبر: ۸۸۹۲۲۹۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، داریوش طاهری به مناسبت سالروز برگزاری اولین نماز جمعه (روز نماز جمعه ) پیامی به شرح زیر صادر نمود:

نماز جمعه از نظر اجتماعی سياسی یک کنگره عظيم هفتگی است که بعد از کنگره حج بزرگترین اجتماع اسلامی شمرده میشود و این فریضه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام و يكى از بركات اين نهضت و انقلاب است . سفارش و تاكيد خداوند در سوره مباركه جمعه به حضور مومنان در اين فريضه الهي و همچنین بیان عظمت آن در بسياري از روايات و احاديث، خود دليلي است محكم بر اهميت و نقش سازنده نماز جمعه.

احیای واقعی نمازجمعه در ایران، یکی از دست آوردهای عظیم انقلاب کبیر اسلامی ایران است و ما آن را مانند بسیاری از برکات، مدیون حضرت امام(ره) هستیم .

اینجانب ضمن گرامی داشت پنجم مرداد، سالروز اقامه اولين نماز جمعه در جمهوري اسلامي ايران به امامت مرحوم حضرت آيت الله طالقاني (ره) ، از اهتمام ارزشمند و محوریت حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه محترم گرمسار و هم چنین زحمات بی شائبه همه اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان تقدیر و تشکر می نمایم و براي تمامي اين عزیزان از درگاه حضرت باري تعالي عزت، سلامتي و توفيق و تاييدات الهي را مسالت دارم . امید است با اتکاء به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) موفق باشید و همچنین این روز بزرگ را خدمت همه مردم عزیز و ولایتمدار شهرستان گرمسارتبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها