مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز از اجرای ۴۲۰ برنامه در دهه کرامت در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۲۳۱۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام‌ سید عباس مسعودی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز ، ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک‌نهاد مؤثر فرهنگی در این ایام ۴۲۰ برنامه را در سطح مساجد و هیئت مذهبی توسط روحانیون مستقر تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی اجرا می‌کند.

۴۲۰ برنامه فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه بابیان اینکه این برنامه‌ها در سراسر استان اجرا می‌شود، عنوان کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها شناساندن شیوه زندگی اهل‌بیت است و همه‌ی شهروندان می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

وی دلیل نام گزاری روز ولادت حضرت معصومه (س) به نام روز دختر را الگوبرداری دختران از شیوه زندگی حضرت معصومه (س) دانست و گفت: حضرت معصومه (س) اسوه‌ای در تمام مراحل زندگی خود ازلحاظ دانایی، دین‌داری، حق پذیری و غیره  بودند و درصورتی‌که دختران سیره‌ی زندگی ایشان را الگوی زندگی خود قرار دهند قطعاً در همه‌ی مراحل زندگی خود موفق خواهند بود.

حجت‌الاسلام مسعودی ترویج فرهنگ کرامت در میان جامعه را مهم اعلام کرد و افزود: اگر این مهم در جامعه نهادینه شود و مردم از فرهنگ کرامت در زندگی خود استفاده کنند، قطعاً بسیاری از دغدغه‌ها نسبت به فقرا و نیازمندان برطرف می‌شود.

وی از همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز با نهاد کتاب‌خانه‌های این استان در جشنواره کتابخانه رضوی خبر داد و تأکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی مبلغ چندین کتاب مربوط به زندگی امام رضا (ع) است تا شهروندان بتوانند بازندگی امام رضا (ع) و اهل‌بیت آشنا شوند و در زندگی خود از فرهنگ کرامت اهل‌بیت استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه در هیچ‌یک از مراسم‌ها نباید از وجود امام زمان (عج) غافل شویم، خاطرنشان کرد: باید در کنار تکریم مقام اهل‌بیت اسباب ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنیم.

ارسال نظرات