خبرهای داغ:
دادستان پاکدشت از کشف جسد بنیتا 8 ماهه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۲۳۲۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
کشف جسد بنیتا 8 ماهه در پاکدشت/ سارق دستگیر شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، دادستان پاکدشت از کشف جسد بنیتا 8 ماهه در این شهرستان خبر داد.

بنیتا که در خودرو والدین حضور داشته به همراه خودرو توسط سارق به سرقت رفته بود.

لازم به ذکر است که متهم این پرونده قبلا دستگیر شده و یک ماه پیش با قید ضمانت آزاد شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که سارق خودروی سرقت کرده را در کنار خیابانی در پاکدشت رها کرده بود و این کودک تا زمان کشف در آن خودرو بوده و همانجا فوت کرده است. 

همچنین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه ای از دستگیری سارق خودرو و بنیتا خبر داد.

مركز اطلاع رساني پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ در اطلاعيه اي اعلام كرد: به دنبال سرقت خودرو فردي در روز پنج شنبه در منطقه مشيريه تهران كه پس از خروج از پاركينگ منزلش به منظور بستن درب پاركينگ، خودرو را به صورت روشن رها كرده و منجر به سرقت خودرو و نوزاد هشت ماهه اش شد، بلافاصله يك تيم از كارآگاهان زبده پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ دستگيري سارق يا سارقان و يافتن كودك ربوده شده را در دستور كار خود قرار دادند.

اين مركز در ادامه افزود: عليرغم نبود هيچگونه سرنخ و اثري از مجرم يا مجرمين، كارآگاهان با انجام اقدامات پليسي موفق شدند دو نفر را شناسايي كه نفر اول در محل سكونت خود واقع در شهرستان پاكدشت دستگير و در اظهارات خود به سرقت خودرو و ربايش كودك توسط يكي از دوستانش اعتراف و اعلام كرد در همان ساعات اوليه پس از سرقت وي به همراه همدستش خودرو و كودك را به شهرستان پاكدشت منتقل كرده و سپس از همديگر جدا شدند.

بلافاصله ماموران به محل اختفاي سارق اصلي مراجعه و وي را دستگير كردند. اين فرد كه داراي سوابق متعدد كيفري است و به تازگي از زندان آزاد شده است در اعترافات اوليه اعلام كرد كه ساعاتي پس از سرقت و انتقال خودرو به خارج از تهران، خودرو و كودك هشت ماهه را در يكي از خيابان هاي شهرستان پاكدشت رها كرد و در حال حاضر هيچ گونه اطلاعي از سرنوشت كودك ربوده شده ندارد.

سرانجام كارآگاهان به نشاني اعلامي مراجعه و متاسفانه با پیكر بي جان كودك ربوده شده مراجه گرديدند.

پليس در پايان با توجه به تلاش هاي صورت گرفته براي كشف اين جنايت و ضمن ابراز همدردي با خانواده اين كودك از والدين خواست در نگهداري از فرزندان خود دقت بيشتري داشته باشند تا ديگر شاهد وقوع اينگونه فجايع نباشيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها