مسئول بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

اعزام گروه جهادی شهید عباس پور برق منطقه ای بسیج کارمندان به منطقه محروم چشمه زیارت

رهبر معظم انقلاب از ابتداي زعامت خود بر نظام اسلامي همواره كليد حل مشكلات كشور در همه زمينه‌ها را تقويت روحيه جهادي و انقلابی عنوان کرده اند.
کد خبر: ۸۸۹۲۳۳۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

سرهنگ پاسدار مسعود پناهی،  مسئول بسیج کارمندان سپاه سلمان استان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که  شور انقلابي مبتني بر ايمان و اخلاص نيروهاي مردمي در ابتداي انقلاب منجر به ايجاد نهادهاي مؤثربنام جهاد سازندگي شد و اين نهاد در دهه اول انقلاب با وجود درگيري كشور در جنگ تحميلي خدمات زيادي را ارائه و بخشي از محروميت‌ها را كاهش داد،اظهارداشت: اين روحيه در مقطعي با نوسان مواجه شد، رهبري معظم انقلاب اما از ابتداي زعامت خود بر نظام اسلامي همواره كليد حل مشكلات كشور در همه زمينه‌ها را تقويت روحيه جهادي و انقلاب دانسته‌اند.
مسئول بسیج کارمندان سپاه سلمان بیان کرد: بسيج يك فرهنگ و تفكر است و براي فراگير شدن آن در جامعه بايد زمينه فعاليت بسيجي ‌وار براي همه اقشار فراهم باشد، تا به امروز بسيج در ميان 22 قشر از اقشار جامعه گسترش پيدا كرده است .
سرهنگ پناهی تصریح کرد: بسيج ادارات يكي از قديمي‌ترين سازمان‌هايي است كه از زمان دفاع مقدس و در سال 64 راه‌اندازي شد و اقدام به جذب نيرو كرد، آن زمان به فراخور شرايط دفاع مقدس تصويب شد كه درصدي از كاركنان دولت بايد آموزش نظامي ببينند و بناي بسيج در فضاي ادارات گذاشته شد.
 
وی اظهار داشت:هدف ما به عنوان بسيج بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب ايجاد جامعه اسلامي است اما رهبري معظم فرمودند براي تحقق جامعه اسلامي بايد ابتدا دولت اسلامي تحقق پيدا كند،مخاطب ما به عنوان بسيج ادارات، كارگزاران نظام هستند و تلاش ما در جهت تحقق دولت اسلامي درحال انجام است، ما تشكيل دولت اسلامي را هدف و مأموريت اصلي بسيج كارمندان مي‌دانيم.
مسئول بسیج کارمندان سپاه سلمان به بیان  رهبر انقلاب  که ما الان در مرحله تشكيل دولت اسلامي قرار داريم و تا زمانيكه دولت اسلامي محقق نشود نبايد انتظار ايجاد جامعه اسلامي را داشته باشيم اشاره وتصریح کرد: اعزام گروه جهادی شهید عباسپور بسیج کارمندان در راستای تحقق این مهم به منطقه محروم چشمه زیارت اعزام شدند.
مسعود پناهی گفت: در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور مسئولین در روستاها ومناطق محروم  ودرک مشکلات مردم  به صورت عملی در میدان باشند این گروه جهادی یک روزه که متشکل از مسئولین آب و برق شهرستان زاهدان بود با هدف رسیدگی به مشکلات مردم نیازمند در مناطق محروم اعزام ومشکلات آب وبرق روستای چشمه زیارت را مورد بررسی قراردادند.

ارسال نظرات