خبرهای داغ:

انتشارکتاب"حضرت‌بقیه‌الله"‌آیت‌الله‌شجاعی

از سوی انتشارات سروش؛چاپ پنجم کتاب «حضرت بقیه الله» تألیف آیت الله محمد شجاعی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.
کد خبر: ۸۸۹۲۳۹۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، کتاب حاضر یکی از هشت کتابی است که محصول تبدیل سخنرانی های آیت الله محمد شجاعی در مجالس خصوصی و عمومی است که به موضوع مهدویت پرداخته است. در این اثر زندگانی، اخبار غیبت، شخصیت و جایگاه حضرت امام مهدی (عج) از میان روایات و احادیث معتبر بررسی شده و به بحث ظهور آن حضرت و رجعت از نگاه قرآن کریم پرداخته شده است.

کتاب مذکور در شش فصل تدوین شده که با شناخت حضرت مهدی علیه السلام آغاز می شود. میلاد مقدس، نایبان خاص و بحث در معنای بقیه الله را در فصل اول می خوانیم. غیبت کبری آن حضرت را در ادامه کتاب می‌یابیم که در آن از روایاتی که پیش از غیبت از آن خبر داده اند سخن گفته شده است و اینکه غیبت، آزمایشی بزرگ است و در زمان غیبت، تشرف به محضر حضرت که انواعی برای آن گفته شده، چگونه امکان پذیر است.

همچنین این اثر حضرت امام مهدی (عج) را از منظر دیدگاه و روایات اهل سنت نیز معرفی می‌کند. عصر ظهور آن حضرت نیز در این کتاب فصلی را به خود اختصاص داده است که علائم ظهور و قیام آن حضرت و جهان پس از قیام حضرت موعود (عج) در این قسمت تشریح شده و در پایان به مبحث رجعت امام دوازدهم پرداخته و عرض ارادت، اخلاص و عشق به آستان مبارک ولادت آن امام همام پایان بخش این کتاب ارزشمند است.

چاپ پنجم این اثر ارزشمند در 216 صفحه با قیمت 11 هزار تومان توسط انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقمندان به کتب آئینی و دینی به ویژه منتظران ظهور آن حضرت قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار