کد خبر: ۸۸۹۲۴۳۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) جمعی از دختران بسیجی زنجان طی اقدام خداپسندانه و مبتکرانه در سراسر کشور ضمن اهدای یک گلدان حسن یوسف ،کتاب هایی با عناوین حجاب به بانوان بدحجاب و دختران محجبه وبادکنک من حجاب را دوست دارم "کرامت های حضرت فاطمه معصومه (س) را نیز به آنان اهدا کردند."

سیده مهنا موسوی فعال بسیجی درعرصه فرهنگی گفت: برای مقابله با بی حجابی وبدحجابی تصمیم گرفتیم در روز میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) برای بانوان گل هدیه دهیم که نشانه محبت است وجهت ترویج حجاب همراه این گل ها جمله ای نیز به آنها هدیه دهیم.

وی افزود"طرح فرشتگان سرزمین من "از اوایل تیرماه سال جاری در زنجان شکل گرفت وبرای این طرح سه میلیون تومان پول جمع آوری شد که یک چهارم آن مردمی بوده و نهاد ها و ارگان هایی همچون سپاه،نیروی انتظامی ،شهرداری و ارشاد نیز در آن دخیل بودند.

فعال عرصه فرهنگی اظهار داشت:۳۵۰عنوان کتاب و ۳۵۰ گل حسن یوسف و ۴۰۰بادکنک من حجاب را دوست دارم برای طرح فرشتگان سرزمین من آماده شد.

موسوی تصریح کرد: با این طرح امید این را داریم که اکثر بانوان شهر باحجاب شوند وبتوانیم به ظهور مهدی موعود (عج) نزدیک تر شویم.

کلام آخر، از همه خیرین و ارگانها و نهادهایی که مارا در این طرح همراهی کردند کمال تشکر را دارم .

اگر بی حجابی تمدن است پس حیوانها در اوج تمدن هستند،چرا که از همه عریان‌ترند ... شهیـد مطهـری (ره)

ارسال نظرات