خبرهای داغ:
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای امنیت ملت، جواب ترقه را با موشک می‌دهد.
کد خبر: ۸۸۹۲۴۵۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، امیر موسوی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در «یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه نجف اشرف» که در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در مورد عملیات مرصاد باید زیاد صحبت کرد و خداوند را شاکرم که امروز توفیق حضور در این مجلس مقدس که با هدفی والا و ارزشی برنامه ریزی و اجرا شده را یافتم.

 

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در یادواره های شهدا ناخودآگاه چند موضوع به ذهنم میرسد موضوع اول این است که طبیعت حوادث اینطور است که هرچه از نظر زمانی از آنها دور می‌شویم کمرنگ تر می‌شود اما برخی وقایع مانند عاشورا جایگاه خاص و برجسته دارد و همواره پر رنگ تر میشود.

 

امیر موسوی افزود: هر چه از نیمروز گرم سال ۶۱ دورتر میشویم درخشان تر می‌شود، و جنس دفاع مقدس و شهیدان از این گونه وقایع است، از سال ۵۹ تا پایان جنگ افرادی بی نام و نشان در سومار و نفت شهر و جنوب و... حضور یافتند و از خاک میهن دفاع کردند و شهید شدند و ۲۶۵ نفرشان از سه استان کرمانشاه، ایلام و همدان هستند و چهره شان درخشان تر از خورشید است و همه نیروهای مسلح توجهشان بدان جلب می‌شود و این شهیدان الگو و اسوه هستند.

 

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: اگر شهدای اطلاعات نبودند ما در هیچ جا موفق نبودیم شهیدان اطلاعات شجره طیبه هستند که آن روزها در حیطه مأموریت خود در منطقه ده کیلومتری اشراف کامل داشتند.

 

امیر موسوی تأکید کرد: ما هم اکنون در مناطق مورد نظر اشراف اطلاعاتی کامل داریم و اگر سرعت عمل برادران را در هدف قراردادن محله های داعش در دیرالزور را می بینیم به دلیل این است که نیروی قدس چند هدف را به آنها میدهند.

 

وی بیان کرد: امروز تمام نقاط حساس دشمنان در اشراف اطلاعاتی ما قرار دارد و هر زمان بخواهیم آنها را مورد هدف قرار می دهیم، این اقتدار و اعتماد به نفس و اعلام قدرت به دشمنان خدا، برآمده از شجره طیبه ای است که شهدای اطلاعات در دفاع مقدس کاشتند و امروز بهره می‌بریم.

 

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: دنیا بداند ما بر سر دین خود با هیچ کس معامله نمی‌کنیم ما بر سر ارزشهای خودمان با هیچ کس مذاکره نمی‌کنیم، ما از آرمان های خود سر سوزنی کوتاه نمی آییم و برای امنیتمان با احدی شوخی نداریم و جواب ترقه را با موشک خواهیم داد.

 

وی گفت: دشمنان خوب بفهمند و عقلشان را به کار بیندازند، دشمن برای ما فرقی ندارد چه چهار تا زباله تروریست باشد چه یک کشوری که به حول و قوه الهی سرانجام پرده نفاقشان دریده می‌شود.

 

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ما از روز اول انقلاب گفتیم که سعودی و صهیونیسم دستشان در یک سفره است و هر دو یک شاخه از شجره خبیثه اند و به دروغ خودشان را خادم الحرمین نامیدند و به برکت خون شهیدان و مقاومت ملت اسلام، پرده کریه نفاق از چهره شان بر ملا شد که خائن الحرمین اند و با صهیونیسم هیچ فرقی ندارند.

 

امیر موسوی گفت: قدرتهای بزرگ در محاسبات خود بزرگ اند اما در محاسبات ما هیچ قدرتی بالاتر از خداوند وجود ندارد و به برکت ایمان به خداوند از هیچ قدرت ظاهری هراسی نداریم.

 

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: ملت مسلمان ایران آمریکا را از اریکه قدرت سرنگون می‌کند.

 

وی گفت: در مورد توطئه دشمنان هوشیار باشید شک نکنید فرزندان ملت در نیروهای مسلح آنچه را که باید، انجام میدهند و کوچکترین نگرانی از نیروهای مسلح نداشته باشید اما تهدید همه جانبه است و دشمنان ما جدی اند و می فهمند که جمع انقلاب اسلامی با نظام سلطه در جهان ممکن نیست.

ارسال نظرات