خبرهای داغ:
کارگاه آموزشی معصومه‌شناسی(س) و سبک زندگی حضرت معصومه(س) درموسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۲۴۷۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، کارگاه آموزشی معصومه‌شناسی(س) و سبک زندگی حضرت معصومه(س) به ‌مدت سه  روز درموسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود برگزار شد.

در این مراسم معنوی معصومه بهرامی استاد حوزه پیرامون زندگی حضرت معصومه(س)، کرامات ایشان و اهمیت زیارت آن بانوی مکرمه با توجه به احادیث امام رضا(ع)، مطالبی بیان کرد..

بهرامی در ادامه با اشاره به اینکه آن حضرت نمونه کاملی از یک زن مسلمان بود و نه تنها برای عصر خود بلکه برای تمامی دوران و به ‌ویژه زمان فعلی، الگوی بسیار مناسبی برای بانوان  جامعه است،  حضرت فاطمه معصومه(س) در دوران حیات با برکت خویش همواره در مسیر ولایت بود.

دراین کارگاه آموزشی سه  روزه که از مورخه دوشنبه 2/5 الی چهارشنبه 4/5 برگزار گردید تعداد 50 نفراز فراگیران و دانشجویان موسسه با مباحثی از قبیل پیروی از سیره نبوی، الگو قرار دادن حضرت معصومه(س) وتوصیه به کارهای خیر و پایبندی به اصول واعتقادات اسلامی آشنا شدند.

جلسه پرسش و پاسخ ، اهداء بسته های فرهنگی ، مولودی خوانی و تقدیر از دختران موفق موسسه از دیگر برنامه های این کارگاه آموزشی در این مدت بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها