نمایشگاه جلوه های هنری رمضان در قالب دو موضوع جلوهای عکس رمضان وهمایش آیه نگاری قرآن کریم به مناسبت شبهای قدر توسط هنرمندان بسیجی استان کردستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۹۲۴۷۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبر گزاری بسیج از کردستان، داودنیا مسئول بسیج هنرمندان سپاه بیت المقدس کردستان گفت:این نمایشگاه در قالب دو موضوع جلوهای عکس رمضان وهمایش آیه نگاری قرآن کریم به مناسبت شبهای قدر توسط هنرمندان بسیجی استان کردستان  افتتاح شده است.
 
 
وی افزود:در این نمایشگاه 350اثر عکس توسط عکاسان سراسر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که 27 اثر توسط داوران داوری وبه بخش پایانی جشنواره راه یافت.که در نهایت آقای بهزاد سهرابی از دیواندره،سارا جعفری از سنندج وبهزاد نعمتی از دیواندره سه اثر برگزیده این جشنواره را از آن خود کردند.
 
 
 در این نمایشگاه 27 اثر در قالب تابلو عکس و20 اثر خوشنویسی به نمایش گذاشته شد.
 
 
 در ادامه سرهنگ بهزادی جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در امر بسیج نیز با تبریک به مناسبت دهه کرامت به نمایش گذاشتن توانمندی های هنرمندان در عرصه های هنری ،ارایه الگوهای ارزشمند واصیل فرهنگ وهنر اسلامی به جامعه را از اهداف این نمایشگاه عنوان کرد و افزود:همه آثار ارسال شده در قالب کتاب چاپ خواهد شد تا منشاء حرکت فرهنگی در استان باشد .
 
 
در پایان از صاحبان سه آثار برگزیده تجلیل به عمل آمد.
 
 
 
انتهای  پیام/7727
ارسال نظرات