خبرهای داغ:
بهنام حسن زااده
همایش فصلی فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی استان اصفهان با محوریت برنامه های شاخص سال جاری ، دوره طرح یاوران ولایت و یادواره کشوری شهید زینب کمایی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۲۴۷۷
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
به گزارش خرگزاری بسیج از اصفهان، همایش فصلی فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی استان اصفهان با حضور جانشین محترم فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، ریاست و شورای سازمان بسیج دانش آموزی استان و فرماندهان محترم حوزه های برادر و خواهر و مشترک بسیج دانش آموزی استان اصفهان با محوریت برنامه های شاخص سال جاری و یادواره شهید زینب کمایی برگزار شد.
در این جلسه ریاست محترم سازمان از برنامه های شاخص و برنامه های اجرایی و طرح جدید بسیج امیدان با موضوع مدافعان جلسه را شروع کردند.
در ادامه مدیریت های سازمان بسیج دانش آموزی به برنامه های خود در سال جاری پرداختند و نکات مهم در خصوص برنامه های خود مرح نمودند.
مهمترین مسئله در این جلسه تجربیات فرماندهان محترم حوزه های شهرستان های اطراف اصفهان در برگزاری طرح ولایت در بقیه شهرستان خود و طرح ولایت خود سازمان که در محل اردوگاه شهید بهشتی برگزار می گردد بیان شد.

سردار فدا جانشین محترم سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: بسیج دانش آموزی یکی از مهمترین اقشار موجود در سطح سپاه پاسداران می باشد که وظیفه مهم تربیت وهدایت نسل آینده انقلاب را بر دوش می کشد.

وی اظهار داشت:برنامه های زیربنایی ومهمی در سطح بسیج دانش آموزی در حال اجرایی می باشد که مهمترین آن راهیان نور وطرح یاوران ولایت می باشد که در هردو این برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی استان با همکاری فرماندهان حوزه های مقاومت دانش آموزی بسیار موفق بوده است.

برادر ادیب در ادامه با مخاطب قرار دادن فرماندهان گفت: حوزه های مقاومت وشخص فرماندهان حوزه ها باید روندی اتخاذ تا از فکر وتوان دانش آموزان در برنامه های گوناگون استفاده وایده های ناب آنها را به مرحله اجرایی درآورد.

در پایان همایش از گروه سرود های برتر حوزه های بسیج دانش آموزی و فرماندهان برتر به عنوان فرماندهانی که در اردوی فرمانده دلها تلاش مضاعفی را داشته اند و حوزه نمونه ای که در بحث کانال سروش بیشتر عضویت را داشته است تقدیر و تشکر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها