خبرهای داغ:
هفتمین روز مسابقات المپیک ناشنوایان؛

ورزشکاران کرمانشاهی صاحب یک مدال طلا و یک برنز شدند

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه گفت: در پایان هفتمین روز رقابت های المپیک ناشنوایان، کشتی گیر کرمانشاهی طلا گرفت و بانوی کارته کا نیز صاحب مدال برنز شد.
کد خبر: ۸۸۹۲۴۹۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
 هرمز نوروزی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازکرمانشاه اظهار داشت: در رقابت های المپیک ناشنوایان که به میزبانی ترکیه جریان دارد، کیوان رستم آبادی کشتی گیر کرمانشاهی صاحب مدال طلا شد و بیتا جواهری در کاراته نیز صاحب مدال برنز شد.

 

وی یادآوری کرد: رستم آبادی نماینده وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد ناشنوایان ایران بود که ابتدا با حساب 10 بر صفر از سد حریف قزاقستانی گذشت.

 

نوروزی نژاد افزود: این کشتی گیر کرمانشاهی در دیدار دوم خود و در مسابقه ای تماشایی با حساب 14 بر 8 پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت.

 

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه ادامه داد: رستم آبادی در این مرحله با ضربه فنی کردن حریف ارمنستانی خود توانست به فینال مسابقات صعود کند.

 

وی گفت: کشتی گیر کرمانشاهی تیم ملی در دیدار نهایی نیز با حریف سرسخت مغولستانی مسابقه داد و در یکی از زیباترین کشتی های برگزار شده با حساب 16 بر 15 پیروز و مدال طلای وزن 57 کیلوگرم را برای کشورمان به ارمغان آورد.

 

هرمزی نژاد خاطرنشان کرد: در مسابقات کاراته نیز بیتا جواهری نماینده وزن 68+ کبلوگرم کشورمان بود که در مسابقه نخست خود مقابل حریفی از ترکیه نتیجه را واگذار کرد.

 

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان ادامه داد: جواهری در دیدار دوم خود توانست 4 بر 2 حریف روسیه ای را شکست دهد و در مجموع امتیازات به مدال برنز برسد.

 

وی در پایان گفت: پیش از این 2 ورزشکار، مهرداد صیدی در جودو و بهاره صیدی در کاراته نیز مدال برنز کسب کرده بودند.

ارسال نظرات