مراسم اجتماع بانوان مدافعان حریم عفاف و حجاب روز گذشته به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر در شهر بنجار شهرستان زابل برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۲۵۴۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان؛ مراسم اجتماع بانوان مدافعان حریم عفاف و حجاب با همت بسیج جامعه زنان زابل  به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر در شهر بنجار شهرستان زابل برگزار شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل در مراسم اجتماع بانوان مدافع حریم عفاف و حجاب عنوان کرد: با توجه به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام و المسلمین محسن عارفی در این مراسم ضمن اشاره به فضائل و شخصیت ممتاز حضرت فاطمه معصومه(س) و چگونگی الگو گیری از این بانوی بزرگوار در زندگی گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) بانوی با فضیلت و با مقامات عالیه، الگویی تمام عیار برای بانوان و دختران مشتاق راه حق و حقیقت و سربلندی هستند که با مطالعه در ابعاد مختلف زندگی ایشان چراغ راه و هدایت می باشند.

حجت الاسلام عارفی عفاف و حجاب و تقوا را دو بال رشد و تعالی و سعادت بانوان و دختران برشمرد و افزود: در شرایط خاص امروز که دشمن و استکبار جهانی با تمام قوا بر انحراف فکری و اعتقادی نسل جوان برنامه ریزی و اقدام کردند و متاسفانه در غفلت برخی مسئولین و والدین موفق نیز بوده اند که باید در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب که بستر و زمینه تقوا و سعادت انسانهاست باید بانوان نقش اساسی و ویژه ایفا کنند.

وی تصریح کرد: بانوان مسلمان از وجود الگوهای ارزنده ای از قبیل حضرت معصومه برخوردار هستند که با پیروی از شخصیت ایشان می توانند قله های سعادت را بپیمایند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل در پایان گفت: وقتی بانوان مسلمان از شخصیت ارزنده حضرت معصومه پیروی کنند دیگر نیازی به الگوهای غیرمسلمان ندارند و به هیچ عنوان خللی در ایمان آن ها وارد نمی شود.

گفتنی است؛ در حاشیه این اجتماع نمایشگاه تحت عنوان آسیب های اجتماعی با مشارکت نیروی انتظامی برپا گردیده شده بود که مورد بازدید رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل واقع شد.
ارسال نظرات