رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی طی روزهای پایانی هفته جاری با هدف تسهیل در تردد و جلوگیری از بروز ترافیک در محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۲۵۵۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگویی اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است ولی از بعدازظهر چهارشنبه همانند روال گذشته وضعیت ترافیک پرحجم می‌شود.

وی ادامه داد: از نظر جوی در حال حاضر به‌صورت مقطعی شاهد بارش باران در محورهای مازندران هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی طی روزهای پایانی هفته جاری با هدف تسهیل در تردد و جلوگیری از بروز ترافیک در محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه  از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول بیان کرد: تردد تمامی تریلرها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 6 تیر ماه امسال از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

قدمی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس همچنان ممنوع است، یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 6 تیر ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه می‌شود.

وی با اعلام اینکه تصادف برخورد با عابران پیاده افزایش یافته است، افزود: توصیه ما به عابران پیاداه این است که از گذرگاه‌های عابر پیاده تردد کرده و از دویدن و ورود ناگهانی به جاده خودداری کنند.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: همچنین توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

قدمی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها