امام جمعه بخش توکهور و هشتبندی میناب گفت: تعامل نهادهای انقلابی برای پیشبرد منویات فرهنگی یک امر ضروری است.
کد خبر: ۸۸۹۲۵۶۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان از میناب،حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه بخش توکهور و هشتبندی میناب به مناسبت هفته نماز جمعه در مراسم تجلیل عوامل برگزاری نماز جمعه در سپاه میناب گفت: نماز جمعه یک سنگر بوده و لازم است این سنگر، حفظ و تقویت شود. رهبر معظم انقلاب نیز در اهمیت نماز جمعه فرمودند "نماز جمعه قلب فرهنگی یک شهر است"، که این تعبیر بسیار زیبا، نشان‌دهنده اهمیت بالای نماز جمعه می‌باشد.
 

بارانی با تأکید بر این که همه نهادها و ارگان‌ها برای برپایی و اقامه نماز مسئولیت دارند، افزود: همه ارگان‌ها و نهادهایی که مسئولیتی در برپایی نماز برعهده دارند باید با محوریت مرکز رسیدگی به امور مساجد امر نماز را با جدیت تمام پی بگیرند.

 

این مسئول اظهار داشت: نماز جمعه قلب تپنده فرهنگی هر شهری است و اگر به فرهنگ هر شهری می‌خواهید نگاه کنید باید نماز جمعه آن شهر را مشاهده کنید و امام‌جمعه و ستاد نماز جمعه وابسته به جریان فکری خاصی وابسته نیستند و خط آن‌ها باید خط و مشی مقام معظم رهبری باشد.

 

بارانی با بیان اینکه همه مردم در برقراری امنیت سرباز ولایت هستند، بیان داشت: تنها با خطبه خواندن و جلسه گرفتن مشکلات مردم حل نمی شود، بلکه باید در عمل به تکلیف مشکلات مردم حل کنیم.

ارسال نظرات