خبرهای داغ:

خدمت بی منت شاخصه کارمند بسیجی است

مسوول سازمان بسیج کارمندان سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: ارائه خدمت بی منت به ارباب رجوع از شاخصه ها و مولفه های کارمند بسیجی است که باید در ادارات نهادینه شود.
کد خبر: ۸۸۹۲۵۷۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی سرهنگ پاسدار محمد هاشمی در نشست با اعضای شورای عالی بسیج کارمندان سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: هدف بسیج در راستای دستیابی به جامعه اسلامی، تربیت کارمندانی در تراز انقلاب اسلامی بوده که در این راستا کارگاههای متعدد و کلاسهای آموزشی برگزار شده و یا در حال برگزاری است.
وی اظهار کرد: مولفه های بسیاری برای این افراد تعریف شده که از جمله آن مقید بودن به آداب اسلامی، داشتن وجدان کاری، ولی نعمت دانستن ارباب رجوع، مقید بودن به آداب و احکام اسلامی، احساس مسوولیت در برابر حقوق دریافتی و سایرمولفه های دیگر می باشد.
هاشمی اضافه کرد: بسیجیان باید با ارائه خدمت بی منت به شهروندان نقش این تشکل مردمی را برجسته کنند تا تاثیر این قشر در اداره بهینه و اسلامی جامعه بیشتر نمایان شود.
مدیر کل بنیاد شهید آذربایجان غربی نیز در این نشست با بیان اینکه نقش تشکل مردمی بسیج در ادارات و تربیت کارمند تراز انقلاب اسلامی بسیار حساس است افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به ارزشهای انقلابی جزو وظایف احاد جامعه است که به خوبی این موضوع در برنامه ها و مراسم مختلف در استان قابل مشاهده است.
محمد فعال افزود: تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید یاسین قنبری در ارومیه بیانگر همت مردم این شهرستان برای مقابله با توطئه های دشمنان است.
وی اضافه کرد: اراده مردم ایران اسلامی برای مقابله با استکبار و ایستادگی در برابر آنها با هیچ اقدامی سست نمی شود.
گفت و گو و ارائه پیشنهادات در زمینه چگونگی تربیت کارمندان تراز انقلاب اسلامی، بررسی مشکلات موجود در ادارات استان در این زمینه و ارائه راهکار ها در این راستا از مسائلی بود که توسط اعضای این شورا مطرح و بررسی شد.
بسیج کارمندان سپاه شهدا استان آذربایجان غربی دارای افزون بر 30 هزار بسیجی در 203 پایگاه مقاومت در استان است.
مهمترین و محوری ترین ماموریت و رسالت بسیج در ادارات جذب حداکثری کارمندان به بسیج و حرکت در راستای تحقق منویات رهبری در بحث تحقق جامعه اسلامی با تربیت کارمندان تراز انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار