خبرهای داغ:
به همت تعلیم و تربیت بسیج سپاه، هشت حلقه ویژه صالحین به استعداد 190 نفر از شاهرود به اردوی آموزشی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۹۲۵۷۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود، هشت حلقه ویژه صالحین پایگاه های بسیج به استعداد بیش از 190 نفر از حسینیه ثارلله سپاه شاهرود به اردوی تربیتی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

در مراسم بدرقه این بسیجیان که مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود و فرمانده و جانشین سپاه شاهرود حضور داشتند، متربیان صالحین به همراه سرگروه ها با عبور از زیر قرآن و بدرقه مسئولین به اردو اعزام شدند.

در آیین بدرقه این بسیجیان حجت الاسلام شرفی در سخنانی با تاکید بر اهمیت فرهنگ بسیج در جامعه گفت: ما هر چه داریم از اسلام ناب است که یکی از برکات آن بسیج و فرهنگ متعالی و انسانی آن می باشد و باید تلاش کنیم این فرهنگ ناب در جامعه روز به روز بیشتر ترویج شود و اثرگذار باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود تاکید کرد: فرهنگ بسیجی در دوران دفاع مقدس به اوج خود رسید و سبب پیروزی های فراوان در دوران دفاع مقدس شد و امروز در جنگ نرم نیز ما همچنان به این فرهنگ نیاز داریم و این فرهنگ است که می تواند ما را پیروز میدان در عصر حاضر نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها