خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین اذعان کرد: حضرت معصومه (س) از بانوان گرانقدر جهان تشيع است و مقام علمی بلندی دارد.
کد خبر: ۸۸۹۲۵۸۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین،حجت الاسلام عدالتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در روز ولادت حضرت معصومه(س) ولادت این کریمه اهل بیت و روز دختر را تبریک گفت.

حجت الاسلام عدالتی با اشاره به زندگی نامه حضرت معصومه بیان کرد: حضرت معصومه (س) از بانوان گرانقدر جهان تشيع است و مقام علمی بلندی دارد.

وی افزود: حضرت معصومه عليها السلام در سال 173 هجري قمري در مدينه به دنیا آمد، پدرش امام هفتم شيعيان حضرت موسي (ع) و مادرش حضرت نجمه بود که در پاکی و طهارت بسیار سرآمد بودند.

این مسئول در ادامه اذعان کرد: زیارت کریمه اهل بیت به اندازه ای با صفا است که سبب می شود زائران در برابر خداوند خضوع داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین تصریح کرد: مادران و دختران باید هوشیار باشند در این برهه از زمان دختران خود را هم طراز سبک اهل بیت تربیت نمایند.

عدالتی خاطرنشان کرد: بردباری و صبر از شاخص های حضرت معصومه(س) بود که باید در کل زندگی خود این خصایص را سرلوحه قرار دهیم تا بتوانیم در همه شرایط سربلند و موفق باشیم.

1003/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها