برگزاری یادواره شهدای شمال کشور و مریوان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: سیزدهمین همایش یاد یاران و یادواره شهدای شمال کشور و مریوان پنج‌شنبه 12 مرداد در دانشگاه آزاد مریوان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۲۵۸۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران و به نقل از  روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری سیزدهمین همایش یاد یاران و یادواره شهدای شمال کشور و مریوان خبر داد و اظهار کرد: این همایش ساعت 9:30 صبح پنج‌شنبه 12 مرداد در دانشگاه آزاد اسلامی مریوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره این همایش در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر، گفت: همایش یاد یاران و یادواره شهدای شمال کشور (مازندران، گیلان، گلستان) و مریوان امسال با هماهنگی سپاه کردستان، اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان و فرمانداری مریوان برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران افزود: پیشکسوتان و رزمندگان شمال کشور (مازندران، گیلان، گلستان) در قالب کاروان راهیان نور در این مراسم شرکت می‌کنند.

ملکی به حضور پیش‌مرگان کُرد مسلمان در این همایش اشاره کرد و گفت: قرار است رزمندگان و پیشکسوتان مریوان نیز در این همایش حضور پیدا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار