معاون سیاسی-امنیتی استاندار زنجان:

بانوان در سطح جامعه توانمندی و ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف دارند

بانوان در سطح جامعه توانمندی و ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف دارند که ایجاد و راه اندازی مرکز رشد و شتاب دهی کسب و کار زنان و دختران در سطح استان ضروری است.
کد خبر: ۸۸۹۲۶۴۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی-امنیتی استاندارزنجان در دومین جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: دستگاه های اجرایی باید در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، حمایت همه جانبه فردی، اجتماعی و اقتصادی از زنان سرپرست خانوار داشته باشند و از موازی کاری بپرهیزند.

سید بیوک موسوی با اشاره به اینکه زنان نقش مهم و تاثیرگذاری در سرنوشت جامعه دارند،افزود: هم افزایی و همکاری مشترک بین دستگاه‌های اجرایی در حمایت از زنان سرپرست خانوار ضروری است.

وی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی باید در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، حمایت همه جانبه فردی، اجتماعی و اقتصادی از زنان سرپرست خانوار داشته باشند و از موازی کاری بپرهیزند.

معاون سیاسی-امنیتی استاندارزنجان تصریح کرد: ایجاد و راه اندازی مرکز رشد و شتاب دهی کسب و کار زنان و دختران در سطح استان ضروری است.

سید بیوک موسوی خاطر نشان ساخت:بانوان در سطح جامعه توانمندی و ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف دارند، که امیدواریم با راه اندازی مرکز رشد و شتاب دهی کسب و کار زنان و دختران، بسیاری از مشکلات حل شده و از این توانمندی ها بهره برداری لازم صورت گیرد.

ارسال نظرات