معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان:
ترکیه در تمامی حوزه ها اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و حُسن همجواری و همسایگی دو کشور و سابقه فرهنگی، زمینه نزدیکی این دو کشور مهم منطقه را فراهم کرده است.
کد خبر: ۸۸۹۲۶۴۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان گفت: در برخی از رشته های حوزه آی تی و صنعت انرژی، استان زنجان ظرفیت های قابل توجهی دارد.

فرامرز نیک سرشت افزود: بخش های مستعد استان می تواند زمینه مناسبی برای حضور سرمایه گذاران کشور ترکیه و توسعه روابط دوجانبه را فراهم سازد.

وی با اشاره به اینکه استان ازمیز ترکیه یکی از استان های صنعتی این کشور است، اظهار داشت: ازمیر دارای ظرفیت های صنعتی قابل توجهی است و این دو استان با شناخت اولیه می توانند زمینه توسعه روابط را بیش از پیش گسترش دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان تصریح کرد: ترکیه در تمامی ابعاد برای ایران دارای اهمیت است.

فرامرز نیک سرشت افزود: ترکیه در تمامی حوزه ها اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و حُسن همجواری و همسایگی دو کشور و سابقه فرهنگی، زمینه نزدیکی این دو کشور مهم منطقه را فراهم کرده است.

وی اظهار داشت: رابطه اقتصادی دو کشور در گذشته مناسب بوده و هم اینک نیز در مسیر رشد قرار دارد که باید زمینه توسعه روابط با حمایت بخش دولتی و خصوصی دو کشور تقویت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با اشاره به اینکه دو استان زنجان و ازمیر بعد از شناخت اولیه، نقشه راه توسعه روابط را تقویت خواهند کرد، خاطر نشان ساخت: مسئولان استان اِزمیر در این راستا پیشقدم هستند و بعد از شناخت اولیه، مسئولان دولتی زمینه ساز حضور بخش خصوصی در دو کشور را فراهم می‌کنند.

ارسال نظرات