مادران، زنان و دختران جامعه ما با الگو گرفتن از سبک زندگی ائمه، معصومین (ع) و مادران شهدا؛ باید فرزندانی برای خدمت به میهن اسلامی در تمام زمینه ها تربیت نمایند .
کد خبر: ۸۸۹۲۷۰۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه زنجان در مراسم افتتاح پایگاه فاطمیون در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان با تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر ، حضرت معصومه (س) را الگوی دختران و زنان ایران اسلامی دانست و گفت: دختران ما باید از سنین کودکی با شیوه صحیح زندگی و با محوریت سبک زندگی اسلامی ایرانی آشنا شده و تربیت یابند .

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی با اشاره به آفت های زندگی و سبک زندگی غربی افزود: شبکه های اجتماعی و گوشی های هوشمند اگر به درستی استفاده نشوند بسیار خطرناک بوده و فرهنگ و نگرش اسلامی دختران امروز و مادران فردا را نسبت به جایگاه خانواده در اسلام هدف قرار خواهد داد.

وی اظهار داشت: مادران، زنان و دختران جامعه ما با الگو گرفتن از سبک زندگی ائمه ، معصومین (ع) و مادران شهدا ؛ باید فرزندانی برای خدمت به میهن اسلامی در تمام زمینه ها تربیت نمایند .

گفتنی است، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پایگاه خواهران فاطمیون حسینیه عاشقان ثارالله زنجان، افتتاح شد .

در پایان این مراسم، معارفه فرمانده پایگاه فاطمیون و آغاز به کار رسمی این پایگاه توسط فرمانده ناحیه بسیج زنجان انجام شد.

ارسال نظرات