خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره بازی های بومی، محلی و عشایری شمال غرب کشور با نام «شهید حاج عباس عبدالهی» در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۲۷۲۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی جواد قهرمانزاده با بیان اینکه این مسابقات به همت تربیت بدنی سپاه و اداره ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این دوره از مسابقات با شرکت 350 ورزشکار از 12 استان کشور در 10 رشته مختلف ورزشی در اردوگاه پیام مرند برگزار می شود.
وی افزود: این مسابقات پنجم مرداد شروع و روز 6 مرداد با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان می دهد.
 قهرمانزاده این مسابقات را فرصتی برای معرفی ظرفیت های فرهنگی و تجاری شهرستان عنوان و خاطرنشان کرد: نمایشگاه صنایع دستی مرند در حاشیه مسابقات و جشنواره راه‌اندازی خواهد شد.
وی همچنین از اعزام بیش از 600 نفر از جوانان شهرستان به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور در قالب کاروان راهیان نور خبر داد و افزود: همزمان با هفته کرامت، آحادی از مردم شهرستان در قالب 16 اتوبوس برای آشنایی با فداکاری ، ایثارگری و از خودگذشتی های شهیدان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شمالغرب کشور اعزام خواهند شد.
فرمانده سپاه مرند در ادامه تشریح برنامه های هفته کرامت،گفت: روز جمعه کاروان خادمان امام رضا علیه السلام تحت عنوان زیرسایه خورشید، پرچم متبرک آستان قدس رضوی را در سراسر شهرستان به اهتزاز در می آورند.
ارسال نظرات