ساعتی پیش خانواده شهید تازه تفحص شده تهرانی بعد از گذشت ۳۳ سال از شهادت فرزندشان با پیکر مطهر او در معراج شهدای مرکز دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۹۲۷۳۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، عصر امروز چهارشنبه چهارم مرداد ماه 96 خانواده شهید تازه تفحص شده تهرانی بعد از گذشت 33 سال از شهادت فرزندشان با پیکر مطهر او در معراج شهدای مرکز دیدار کردند. در این دیدار پدر و مادر، خواهران، برادران، همرزمان و بستگان شهید حضور داشتند.

پیکر مطهر شهید سید مهدی غلامی از طریق پلاک هویت شناسایی شد. وسایل شخصی او نظیر ساعت، شانه و بادگیر او همراه استخوان های شهید در محل شهادت او کشف شده است.

روز گذشته خبر شناسایی هویت پیکر مطهر یکی از شهدای تازه تفحص شده که طی عملیات اخیر تفحص  برون مرزی پیکرش توسط تیم کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده بود، اعلام شد. شهید سید مهدی غلامی متولد 1343 است که در سال 1363 در عملیات بدر و در منطقه شرق دجله به شهادت رسید. این شهید 20 ساله اعزامی از لشکر 27 محمد رسول الله تهران است که بعد از گذشت 33 سال از شهادتش پیکرش به کشور بازگشته و هویتش شناسایی شد.

به گزارش تسنیم، مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید فردا پنجشنبه، پنجم مردادماه در تهران برگزار و پیکر مطهرش در قطعه 28 گلزار شهدای تهران به خاک سپرده میشود. پیکر مطهر شهید همزمان با سالروز عملیات مرصاد از ساعت 9 صبح با حضور عموم مردم تهرانی از مسجد بقیه الله(عج) تشییع می‌شود.

همچنین مراسم وداع مردمی با پیکر شهید غلامی نیز امشب چهارشنبه 4 مرداد از ساعت 19 در مسجد بقیه الله(عج) واقع در خیابان پیروزی, ضلع جنوبی میدان شهید بروجردی برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات