گروه فیلم سازی «آوینی فیلم» حوزه مقاومت بسیج شهید چمران سپاه اراک با هدف ساخت تولیدات نمایشی ویدوئی به منظور ترویج و توسعه فرهنگ اسلامی تشکیل شد.
کد خبر: ۸۸۹۲۷۵۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ میلاد خانی مدیرگروه فیلم سازی «آوینی فیلم» با اشاره به اهداف این گروه فیلم سازی گفت: این گروه با هدف ساخت تولیدات نمایشی ویدوئی به منظور ترویج و توسعه فرهنگ اسلامی تشکیل شد.

خانی با اشاره به اینکه این گروه فیلم‌سازی به همت حوزه مقاومت بسیج شهید چمران سپاه اراک شکل گرفته است، گفت: این گروه با بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای خودجوش و مستعد بسیجی به منظور تولیدات نمایشی در راستای صیانت از دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است.

مدیر گروه فیلم‌سازی «آوینی فیلم» تصریح کرد: این گروه از ابتدای امسال با ساخت اولین فیلم کوتاه کار خود را شروع کرده است و امید است تا در تولیدات آینده خود با کسب تجربیات بیشتر بتواند تولیداتی درخور توجه را داشته باشد و به رسالت خود در حوزه رسانه عمل کند.

وی افزود: از مسئولان استان خواستاریم تا جوانان را باور کنند و با حمایت از استعدادها و نیروهای جوان زمینه رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی را فراهم سازند.

خانی بر تبیین و ترویج فرهنگ غنی ایرانی اسلامی تاکید کرد و گفت: در مقابله با هجمه نرم دشمن بایستی رسانه به رسالت خویش جامه عمل پوشانده و به ترویج و گسترش مفاهیم دینی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی همت گمارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات