مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان گفت: برنامه‌سازان صداوسیما در تولید محتوا و برنامه‌سازی با تفکر بسیجی حرکت و تلاش کنند.
کد خبر: ۸۸۹۲۷۷۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید حمیدرضا کاظمی، نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای قشر بسیج صداوسیمای مرکز لرستان گفت: فرصت خدمت به خلق خدا توفیق الهی است که باید قدر آن را دانست.

وی افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که موجب حفظ و بقاء نظام شده و تا زمانی که تفکر بسیجی با حمایت سپاه در کشور باشد، نظام از توطئه‌های دشمنان مصون است.

سردار توکلی، جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان نیز ضمن قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران رسانه در انعکاس رشادت‌ها و ازخودگذشتگی رزمندگان در دوان دفاع مقدس و سازندگی بیان کرد: امروز حوزه بسیج و تفکر بسیجی در رسانه ملی به‌تنهایی در جنگ نرم با تهدیدات فرهنگی رسانه‌های معاند است.

وی ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی، صداوسیما در تولید برنامه‌های پرمحتوا و مرتبط بافرهنگ بسیجی نقش پررنگ‌تری داشته باشد.

محمد بازوند، مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان نیز تصریح کرد: برنامه‌سازان صداوسیما در تولید محتوا و برنامه‌سازی با تفکر بسیجی حرکت و تلاش کنند رشادت‌های شهدا، پیشکسوتان جهاد، رزمندگان و آثار دفاع مقدس را هنرمندانه به مخاطبان و نسل‌های بعد از جنگ منتقل کنند.

افزود: هم‌اکنون 270 شبکه ماهواره‌ای به زبان فارسی باهدف براندازی نظام درصدد خالی کردن دل مردم هستند که رسانه ملی در حال مقابله با اثرات مخرب این شبکه‌هاست.

آرش احمدی قائم‌مقام صداوسیمای مرکز لرستان نیز خواستار احداث ساختمان بسیج در این مرکز شد و گفت: با تشکیلات منسجم و سازمان‌یافته، بسیج رسانه در رسالت خود جدی‌تر و موفق‌تر عمل خواهد کرد.

ارسال نظرات