با حضور خادمان حضرت معصومه (س):

جشن بزرگداشت حضرت معصومه (س) و روز دختر در آزادشهر یزد

بمناسبت ولادت با سعادت فاطمه ثانی حضرت معصومه (س) جشن بزرگی به همت پایگاه الزهرا وحوزه زینبیه ناحیه مرکزی و شهرداری استان در آزادشهر برگزار شد جشن با قرائت قرآن کریم آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۹۲۸۴۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، "دهقان پور" مجری صدا و سیمای استان ضمن خوش آمد گویی به حضار میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) را تبریک گفت و "شایان" کارشناس حوزه علمیه و مشاوررا برای سخنرانی به جایگاه دعوت کرد.

شایان سخنرانی خود را این گونه آغاز کزد:" در اول ذیقعده سال 183 هجری قمری دختری زیبا رو و نورانی پا به عرصه گیتی نهاد نام مبارکش را امام بخاطر علاقه زیادی که مادرشان داشتند فاطمه نهادند و معصومه نامی بود که برادرشان امام رضا (ع) بخاطر پاکی و عفت زیادش برای ایشان انتخاب کردند مادر ایشان نجمه خاتون 25 سال بعداز امام رضا (ع) فرزند دار شده بودند و آن دختر زیبارو شادی مادر را دوچندان کرده بود.

شایان در پایان سخنرانی از دختران و مادران حاضر خواست تا همانطور که دوستار پیامبر اکرم (ص) و خاندان مطهرشان هستند آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهند تا سعادت دو دنیا را نصیب خود و فرزندان خود کنند .

خدام حضرت معصومه با حضور خود حال و هوای حرم را به جشن آوردند و شور و شوق خاصی درحضار برپا شد حجت السلام "دکتر باشیان" یکی از خدام حضرت معصومه ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) از مادران حاضر در جشن خواستند تا با دختران خود دوست و همراه باشند و وقت بیشتری را برای دختران خود قاعل شوند و آنها را با شاخصه های قرآن و اهل بیت تربیت و بزرگ کنند تا انشاا... در آینده زنانی فاطمی در جامعه داشته باشیم.

خبرنگار بسیج از یکی از خدام درباره کرامات حضرت معصومه سوال کرد و خادم حضرت گفت :"سال گذشته با حضور در بخش اطفال یکی از بیمارستان ها یک طفل سرطانی ببرکت حضرت معصومه (س) شفا پیدا کرد.

جشن با مولودی خوانی خادم حضرت معصومه (س) به پایان رسید.


ارسال نظرات
آخرین اخبار