آیت الله مدرسی:

برای جبران نقض برجام هنوز هم دیر نیست

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: برای جبران نقض برجام هنوز هم دیر نیست، دولتمردان باید در این زمینه هرچه زودتر با درایت و توجه به دیدگاه های مقام معظم رهبری اقدامات عملی لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۸۸۹۲۸۵۶
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، امام جمعه بخش مرکزی یزد، با اشاره به اتفاقات دیروز مجلس آمریکا در تصویب تحریم های جدید، اظهار کرد: شیطنت های آمریکا همیشه برای ملت ایران مشهود بوده و در این زمینه هرکاری توانستند علیه انقلاب، ملت و امنیت ما فروگذار نبودند.

آیت الله سید کاظم مدرسی اذعان کرد: حرکت اخیر نشان می دهد که آمریکا با ملت سر ناسازگاری دارد و از جمله مصوبه ای که دیروز در مجلس آمریکا گذشت بر اساس دیدگاه خود سیاسیون و دست اندرکاران برجام عملا نقض برجام است و زیر پای گذاشتن تعهداتی است که باید به آن عمل می کردند.

وی ادامه داد: دولت و ملت ایران در این مورد نجابت خرج می دهد. اما نقض عملی برجام را نباید با حرف پاسخ داد. بلکه نقض برجام باید عملا پاسخ داده شود و به فراخور نقض عملی برجام هم باید پاسخ داده شود.

مدرسی افزود: آنچه که از برجام به جای مانده است بعدی است که به نفع آمریکا بوده و آنچه که به نفع ایران بوده هیچ چیز از آن باقی نمانده است.

وی ابراز کرد: اعتماد به دشمن در هر عرصه مخصوصا با هشدارهای مقام معظم رهبری عاقبت وآخرت آن نفی ارزش های اسلامی است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در پایان گفت: هنوز هم دیر نشده است، دولتمردان باید در این زمینه هرچه زودتر با درایت و توجه به دیدگاه های مقام معظم رهبری اقدامات عملی لازم را در عرصه های مختلف انجام دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار