خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از اجرای برنامه تجلیل از خانواده معظم شهدای خادم کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه (س) خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۲۹۱۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، اکبر بختیاری طی سخنانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، ابراز داشت: امسال یکی از ویژه برنامه های دهه کرامت سپاه و بسیج استان، تجلیل از خادمان کریمه اهل بیت(ع) به ویژه تکریم و تجلیل از شهدای بزرگواری چون شهید علی اکبر عربی و خانواده های آن هاست که سال ها توفیق خادمی و نوکری حضرت فاطمه معصومه (س) را برعهده داشته اند.

وی با اشاره به این که در دهه کرامت، رویکرد برنامه های فرهنگی و معنوی سپاه استان قم با محوریت تبیین جایگاه و شخصیت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) بوده است، افزود: به خصوص در بحث حلقه های صالحین استان به این مهم توجه ویژه ای شده و از اساتید مطرح حوزه و دانشگاه برای این منظور استفاده شده است.

بختیاری ادامه داد: همچنین در همین دهه کرامت، ویژه برنامه بزرگ جشن به همت جامعه بسیج زنان استان قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد که با استقبال خوب مردم و به خصوص خانواده های قمی همراه بود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) همچنین گفت: علاوه بر این ها در طول ایام تابستان ویژه برنامه های فرهنگی و مذهبی و نیز جُنگ شادی بر اساس شاخصه های اسلامی در 9 بوستان شهر مقدس قم برگزار می شود که مخاطب عمده این برنامه ها نیز نسل جوان و خانواده ها هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها