خبرهای داغ:
عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان فارس از برنامه‌ریزی برای برگزاری آئین‌هایی با هدف بزرگداشت روز و هفته خبرنگار در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۲۹۲۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
حسن دهقان در تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده برای بزرگداشت مقام خبرنگار در استان فارس اظهار داشت: امیدواریم برنامه‌های پیش‌بینی شده بتواند بخشی کوچکی از تلاش‌های خبرنگاران را جبران کند.

حسن دهقان با ابراز تأسف از برخی یکسویه نگری‌ها و بی‌تفاوتی مسئولان برخی رسانه ها با مسائل معیشتی و شغلی خبرنگاران تصریح کرد: بزرگترین دست مریزاد و تکریم برای خبرنگاران اهمیت و شناخت جایگاه و در مرحله بعد احترام به حقوق صنفی آنها است که متأسفانه در سال گذشته توسط برخی به خوبی انجام نشد و تعدادی از خبرنگاران و عکاسان خبری کار خود را از دست دادند .

وی ایجاد کمیته حقوقی و انضباطی در خانه مطبوعات و معارفه اعضای این کمیته را از مهم‌ترین اتفاقات هفته خبرنگار امسال اعلام و خاطرنشان کرد: خانه مطبوعات فارس از این به بعد از حقوق خبرنگاران در مجامع حقوقی با جدیت دفاع می‌کند و تا حد توان اجازه نخواهد داد از این طیف مهم و مؤثر جامعه در مسائل شغلی استفاده ابزاری شود.

دهقان افزود: شکل‌گیری انجمن صنفی خبرنگاران در شیراز امر بسیار مهمی است چراکه انجمن و خانه مطبوعات در کنار هم و با هم افزایی می‌توانند بسیاری از مسائل موجود را از پیش رو بردارند.

عضو هیئت‌ مدیره خانه مطبوعات فارس گفت: در برنامه‌های پیش رو از پیشنهادات خبرنگاران و سایر تشکل‌های صنفی خبرنگاری استقبال می‌کنیم .

وی تجلیل از یکی از مفاخر روزنامه نگاری استان فارس در مراسم اصلی روز خبرنگار را از دیگر برنامه‌های امسال اعلام و افزود: تجلیل از یکی چهره‌های شناخته شده روزنامه نگاری و اهدای پنجمین نشان مفاخر از مصوبات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی فارس است که در روز خبرنگار عملی می شود .

دهقان با بیان اینکه سومین نمایشگاه گروهی عکاسان خبری دیگر برنامه های روز خبرنگار است  خاطرنشان کرد: جزییات مراسم اصلی نکوداشت خبرنگار که با حضور خبرنگاران و مقامات استانی برگزار می‌شود و سایر برنامه‌های این هفته به‌زودی و با مشورت با سایر تشکل‌های صنفی و اهالی رسانه اعلام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها