خبرهای داغ:
مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: ۲۵ کاروان از استان فارس و یک کاروان از استان کهگیلویه و بویراحمد از فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز به حج تمتع اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۹۲۹۳۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

علیرضا زینلی  با اشاره به اینکه 3400 نفر امسال از استان فارس به مکه مکرمه اعزام می‌شوند، اظهار داشت: 25 کاروان از استان فارس و یک کاروان از استان کهگیلویه و بویراحمد از فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز به حج تمتع اعزام می‌شوند. 

مدیر حج و زیارت استان فارس با بیان اینکه تمامی خدمات و امکانات برای پذیرایی از حجاج فراهم شده است، افزود: پروازهای استان فارس از 21 تا 26 مردادماه صورت می‌گیرد و طول سفر 30 تا 32 روز است. 

وی با اشاره به تقارن هفته حج و دهه کرامت و تبریک آن به مردم و زائران گفت: آموزش مناسک حج تمتع به 2 هزار نفر از زائران، میثاق با شهدا، میثاق زائران بیت‌الحرام با حضرت احمدبن‌موسی(ع)، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر و نصب ماکت کعبه در حرم شاهچراغ (ع) از جمله برنامه‌های این هفته است. 

زینلی درباره پیش ثبت نام پیاده‌روی اربعین امسال بیان کرد: جلسات آغازین ستاد اربعین در استانداری فارس شروع شده اما چگونگی ثبت‌نام به زودی به اطلاع علاقه‌مندان می‌رسد. 

وی با بیان اینکه ثبت‌نام امسال نیز از طریق سایت سما صورت می‌گیرد، عنوان کرد: زائران برای ثبت‌نام عتبات، پیاده‌روی اربعین و دیگر امور زیارتی به دفاتر مجاز حج و زیارت مراجعه کنند یا منتظر اطلاع‌رسانی از سوی این سازمان باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها