مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در جلسه شورای عالی همفکری بسیج ادارات استان بسیج را از مورد تاکیدترین مطالب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دانست.
کد خبر: ۸۸۹۲۹۷۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در جلسه شورای عالی همفکری بسیج ادارات استان تفکر بسیجی  را مهمترین سلاح در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان دانست و گفت:بسیج یکی از حساسترین مسائل است و بسیجیان می توانند با تفکر بسیجی در همه حوزه های اجتماعی،مذهبی،اقتصادی و سیاسی حضور مثبت داشته باشند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین آرمان های بسیجی است و همه بسیجیان برای تحقق این نمادها باید قدم بردارند زیرا که اقتصاد مقاومتی  با تفکر بسیجی محقق خواهد شد.

 

نوروزی بصیرت افزایی را از اولویت هایبسیج ادارات  استان دانست و گفت:برگزاری دوره های متداوم بصیرت افزایی  میتواند در راستای تبیین تفکر بسیجی کارکنان بسیار تاثیر گذار باشد.

 

وی خروج بسیج از حالت کلیشه ای را از ضروریات دانست و گفت: فرهنگ بسیجی اگر درست شود  همه امور جامعه پیشرفت خواهد کرد زیرا که بسیج فقط یک سری اقدامات فوق برنامه ورزشی و فرهنگی نیست بلکه یک گفتمان ارزشی است که موجبات توسعه، استقلال و ... را درجامعه فراهم خواهد آورد.

 

وی با اشاره به اهمیت وجود اعتبار برای فعالیت های بسیجی گفت: برگزاری برنامه های فاخر در حوزه بسیج نیازمند اعتبارات خاص این حوزه می باشد و امید است با تصویب این اعتبارات شرایط لازم برای فعالیت های فاخر در این حوزه فراهم آید.

 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات