کارشناس مسایل سیاسی:

تحریف تاریخ انقلاب خطرناک و ناپسند است

مسئول سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، تحریف تاریخ انقلاب را به روشها و انحای مختلف خطرناک و کاری ناپسند عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۹۲۹۸۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (علیه السلام)، گرایش و تفکر گروهک فاسد منافقین را برگرفته از طرز تفکر استعماری و استکباری و جنایتمداری کشورهای غربی و آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار منوچهر خلیلیان، افزود: متأسفانه نتیجه این نوع تفکر به شهادت رساندن بیش از 17 هزار مرد و زن بیگناه ایرانی و بهترین نیروهای دلسوز انقلاب اسلامی از اوایل انقلاب و بعد از آن بود.

خلیلیان در ادامه با اشاره به سه عملیات مفتضحانه و خفت بار گروهک منافقین در دوران دفاع مقدس با چراغ سبز حامیان اصلی این جریان که سردمداران استکبار در جهان یعنی امریکا و صهیونیستها بودند، به تشریح گوشه هایی از جریانات دهه شصت پرداخت.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به جریانات دهه شصت، این دهه را از سالهای خاص عنوان و افزود: در این دهه ایران اسلامی و دولت و ملت در مظلومیت خاص و ویژه ای قرار داشتند. از یک طرف حمله رژیم بعث عراق به خاک ایران و از طرف دیگر هجمه منافقین و فتنه گران داخلی و خارجی به ارزشها از یک سو جهاد و مقابله نظامی و شهید در معرکه نبرد و از طرف دیگر ترور شخصیتی و حقوقی و حقیقی افراد موجب گردید که این دهه چهره دوست و دشمن نمایانده شود.

وی، تصریح کرد: ولی متاسفانه اکنون در برخی از تریبون هاشاهد این گفتار و تفکر هستیم که چهره نفاق و تزویر آن زمان، امروزه چهره حق بجانب و مظلوم به خود گرفته و برخی از افراد خاص بی بصیرت نیز این مقوله را دستاویز اهداف و رسیدن به خواسته خود و ضربه زدن به زیربناها و شخصیتها نموده اند.

خلیلیان در ادامه تحریف تاریخ انقلاب را به روشها و انحای مختلف خطرناک و کاری ناپسند عنوان و افزود: این روش، روش عمر و عاص و معاویه در صدر اسلام است و فقط و فقط قیامی حسینی که امروز با پرچمداری مولا و مقتدایمان مقام معظم رهبری برافراشته شده است توانسته جلوی این نفوذ و هجمه را بگیرد.

وی، در پایان بهترین راه در این زمان را جهت شناساندن چهره نفاق، مطالعه تاریخ انقلاب در دهه شصت عنوان و افزود: با مطالعه تاریخ آن زمان می توان هزینه های سازش با استکبار و در رأس آنها آمریکا در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی را در این برهه از زمان هرچه بیشتر به جوانان بشناسانیم تا اقتدار ولایت و عناصری که در راه امر ولی امر مسلمین مانند نیروی قدس سپاه و هوافضا و برنامه موشکی گام برمی دارند شناسانده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار