کارشناس علوم دینی؛

حضرت فاطمه معصومه مصداق یک بانوی بهشتی برای دختران ما می باشند

به همت حوزه 216 حضرت زکیه(س)، و به مناسبت سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت،مراسمی در بوستان پدر و با حضور دانش آموزان بسیجی و کلیه خواهران بسیجی این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۲۹۹۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به همت حوزه 216 حضرت زکیه(س)، و به مناسبت سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت،مراسمی  در بوستان پدر و با حضور دانش آموزان بسیجی و کلیه خواهران بسیجی این حوزه برگزار شد.
 
حضرت فاطمه معصومه مصداق یک بانوی بهشتی برای دختران ما می باشند 
 
 حجت الاسلام حصاری سخنران این مراسم بیان کردند :حضرت فاطمه معصومه مصداق یک بانوی بهشتی برای دختران ما میباشند زندگی نامه این خانم بسیار شنیدنی و زیباست و در واقع نقش زن و دختر را به درستی نشان میدهد نقش دختران جامعه ما در عرصه های مختلف زندگی بسیار حائز اهمیت میباشد  این دختران هستند که فردا مادران جامعه خواهند شد و فرزندان و جامعه سازان آینده از دامن این دختران هست که تربیت میشوند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس روایات مختلفی که وجود داره نشان میدهد که وجود دختر در زندگی پدر و مادر برکت به زندگی میبخشد لذا دختران ما قدر خودشان را بدانند و خود را در رویارویی با گرگهای جامعه بپوشانند و حجاب برتر که در واقع همانند یک صدف میباشد که از مروارید محافظت میکند را رعایت کنند تا آسیبی نبینند.
 
 
 
خبرنگار بسیجی: فوج
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار