فرماندار گرمی گفت: در آستانه روز شهرستان گرمی جشنواره‌های مختلفی در سطح هر سه بخش شهرستان برای معرفی توانمندی روستاییان منطقه برگزار شده است.
کد خبر: ۸۸۹۳۰۱۳
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل ازسیفار،ابراهیم امامی، فرماندار گرمی گفت: ما در روستای تنگ بخش مرکزی جشنواره توانمندی روستایی را به خوبی برگزار کردیم و خوشبختانه استقبال خوبی از سوی مسئولان و مردم را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه اینگونه جشنواره‌ها در معرفی شایسته توانمندی‌های منطقه نقش بسزایی دارد، افزود: قطعا با ترویج این حرکت باعث می‌شود گردشگران با تولیدات و مناطق گردشگری شهرستان بیش از پیش آشنا شده و زمینه اشتغال‌زائی فراهم شود.

رئیس شورای برنامه‌ریزی و اشتغال گرمی مغان بیان کرد: سالجاری بیشترین اعتبارات در طول تاریخ شهرستان را برای بخش گردشگریی در حوزه‌های مختلف اختصاص دادیم و امیدواریم این اقدام حرکتی رو به جلو برای رونق بخشی به این حوزه پردرآمد باشد.

وی اضافه کرد: شهرستان گرمی مغان متشکل از سه بخش انگوت، موران و مرکزی در کنار آب و هوای معتدل تابستانی و زمستانی، ظرفیت‌های ویژه و خدادادی در حوزه گردشگری دارد که از نگاه گردشگران مغفول مانده است.

امامی بر لزوم همت دستگاه‌ها برای معرفی توانایی‌های منطقه تأکید کرد و افزود: هر اداره در اندازه توان خود و بر حسب وظایف ذاتی برای معرفی بهتر این شهرستان همت کند و در این راه از ظرفیت رسانه‌های ارتباط جمعی نیز استفاده شود.

وی برگزاری جشنواره توانمندی‌های روستایی را نمونه از مشارکت مستقیم مردم دانست و گفت: بی‌شک پای کار آمدن مردم در امورات مختلف باعث می‌شود نتیجه بهتری بدست بیاید و در این جشنواره‌ها نیز چنین موضوعی مشاهده شد.

ارسال نظرات